Betrouwbaar adres

Lees meer
03-10-2018 22:35 #179533 door Ron Dubbeld
Beantwoord door Ron Dubbeld in topic Betrouwbaar adres
Beste Rene, als je een adres gevonden hebt die inderdaad ook zijn zaken nakomt en financieel nog redelijk prettig is verneem ik dat graag, ik heb mijn auto laten spuiten in Zwaag bij de Paint Beer , stond ook een 1800 die er goed uit zag maar die bleek van de eigenaar te zijn waar hij mee bezig was, ik zou je dit adres zeker niet aanraden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-10-2018 22:40 #179534 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Betrouwbaar adres
Zodra ik wat weet hoor je het van me. Kan nog ff duren hoor. Er komen weer drukke tijden aan. Voorlopig is elke weekend tot eind van het jaar bezet. Misschien kan het een keer tussen door maar dat weet ik niet zeker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-10-2018 13:23 #179550 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Betrouwbaar adres
Tja, de beoordeling van een bedrijf is zo goed en lang als de laatste wagen die is gespoten..... ik doe zaken met meerdere bedrijven, nu bezig een 1800E op te bouwen
die is gespoten door de fa Brouwer in Eefde, vlak bij Apeldoorn, met epoxy 2K rood (Kirschrot 46).
Is een van vader op zoon bedrijf en ze hebben een prachtige klus gedaan, na montage wordt de wagen nog gepolijst.
Zijn niet de goedkoopste maar wel erg goede kwaliteit en je kunt de wagen zelf demonteren en weer opbouwen, wat kosten drukt.
Ik zit in Doesburg, als je het spuitwerk wil zien ben je welkom, geef maar een pb.

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.