Stekkerblok aanhanger

Lees meer
30-06-2023 16:20 #203635 door Metin Öge
Stekkerblok aanhanger is gemaakt door Metin Öge
Heb je eindelijk een fatsoenlijke motortrailer voor je Volvo 240 (1992), doet de verlichting het niet. Verloopstekker aanwezig. Drie 7 polige aanhangers bij Boels geprobeerd, geen succes. Dus ik neem aan dat het aan de autozijde ligt. Ik ben een leek maar kan iemand me uitleggen wat ik kan controleren (zekering of iets) om zeker te weten dat het aan de stekker van de auto ligt? Alvast dank.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Berend van der Molen
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
30-06-2023 17:02 #203637 door Berend van der Molen
Beantwoord door Berend van der Molen in topic Stekkerblok aanhanger
Zoek op internet "stekker aanhanger aansluiten" en je ziet allemaal plaatjes van hoe en wat,
hierna meten aan de auto.
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
30-06-2023 19:47 #203638 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Stekkerblok aanhanger
Als helemaal niks het doet, dan is het wrs de massa. Die is gedeeld voor alles.
Schema is makkelijk te vinden. bv deze.

Let wel even op of je o de contactdoos (auto) of stekker (aanhangwagen) kijkt.
Verder hebben aan beide delen de polen (mannelijke zijde) een inkeping. Soms helpt het al om die iets wijder proberen te duwen, bv met schroevendraaier. Hierdoor wordt ie wat breder, meer/beter contact.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-06-2023 22:01 #203639 door Metin Öge
Beantwoord door Metin Öge in topic Stekkerblok aanhanger
Gedaan, maar niet gelukt. Dank voor je antwoord

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-07-2023 09:20 #203644 door Hans W.