Hoe vind ik het juiste onderdeel?

Lees meer
02-03-2014 12:46 #138126 door Hans W.
Hoe vind ik het juiste onderdeel? is gemaakt door Hans W.
Bezig met de remrevisie van de Amazon heb ik een achterwielremcilinder nodig.
Kijkend op de site kom ik op twee types, en je raad het al, via de site het verkeerde type besteld bij het VOD.. :(
maar nu ik in het onderdeelboek kijk kom ik er niet uit.
Aan de hand van de exploded vieuw heb je de eerste kolom nummers. maar dan, er staan drie kolommen met drie verschillende nummers. ik dacht dat een paar bladzijden eerder (groep 5, pag. 26, uitg. 3) onderaan alle ch.nrs verklaard werden en dat ik dan moest kiezen met de nummers die daar voor staan. maar dat is niet zo. wat betekend "Antal Qty" bijv. en weet iemand hoe ik dan de nummers "2", "4"moet zien op pagina "Grupp 5, Sida 38 Issue 2?
ps, zie de foto's..











Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-03-2014 15:09 #138130 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Hoe vind ik het juiste onderdeel?
He Hans, dit is wel een hele interessante.

"Antal - QTY betekend in elk geval het aantal dat je nodig hebt voor een wagen
Het voorwoord / inleideing van het onderdelen boek is niet echt duidelijk over de drie groepen die onder QTY worden aangegeven. Ik heb even op deze site gekeken en daar kwam ik een klein stukje verder

www.volvoamazonpictures.se/docum ... 220%20(B18 )%20Reservdelskatalog/Group%205%20Brakes.pdf

Als ik de pijltjes en plaatjes goed volg dan moet je inderdaad de 670404-3 hebben

Als het goed is dan val je in groep 2




En dan zou je item 22 onder P120 2 keer moeten hebben







Ik hoop dat ik hiermee goed kijk maar volgens mij wel :|





Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-03-2014 15:20 #138131 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic Hoe vind ik het juiste onderdeel?
Rob, dacht ik ook. Maar klopt niet. Op het plaatje wat je bijgevoegd hebt staat ook een remsteller, en bij mij is die niet aanwezig. ( geen vaste steller, maar een zwevende pen tussen beide schoenen.) de 670404 heeft een ander aansluiting en een grote ontluchtingsnippel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-03-2014 15:24 #138132 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Hoe vind ik het juiste onderdeel?
Ik weet niet of je schijven of trommels voor hebt, als het trommels zijn dan moet je onderdeelnummer 667166-3 hebben








Misschien heb ik die nog nieuw voor je liggen als ze tenminste het zelfde zijn als voor de Kattenrug

Groeten, Rob



Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-03-2014 09:19 #138144 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Hoe vind ik het juiste onderdeel?
En helaas is het af en toe lastig doordat in het lange leven van onze auto's door deze of gene het een en ander veranderd is waardoor het wel origineel lijkt, maar het niet meer is....en dan kun je inderdaad beter op de maten en uiterlijk van het onderdeel af gaan!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.