Sleutelruimte gezocht

Lees meer
09-01-2012 21:08 #109586 door Zon
Sleutelruimte gezocht is gemaakt door Zon
Ik ben op zoek naar een sleutelruimte in Zuid-Holland (en omgeving).

Graag zou ik ook wat grotere klussen doen aan mijn auto, bv: koppeling vervangen, plaatwerk opknappen, remmen vervangen, etc... Het is niet echt handig om dit op straat te doen.

Misschien is het ook een idee om gezamelijk iets te huren?
Als er meer mensen op zoek zijn naar sleutelruimte, dan hoor ik het graag.

Misschien dat de club zoiets kan faciliteren?

Alle suggesties zijn welkom!
Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-04-2012 22:39 #112505 door Dennis Boxem
Beantwoord door Dennis Boxem in topic Sleutelruimte gezocht
Op zich sta ik ook wel open voor zoiets. Ik heb een garage, maar geen brug o.i.d. Daar komt nog eens bij dat ik mijn andere oldtimer in de garage heb staan en die is iets te kostbaar om 's nachts op straat te laten staan dus als er groot gesleuteld moet worden vereist dat nogal wat planning...

De Regio Zuid Holland is echter nogal een groot begrip. Had je een iets nauwkeuriger locatie in gedachten? Ik zit in Bergschenhoek, regio rotterdam dus...

grtz!

Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-04-2012 20:08 #112546 door Zon
Beantwoord door Zon in topic Sleutelruimte gezocht
Ik weet in Delft en Moerkappelle een sleutel plek voor 170 - 210 euro /maand.
Hier zijn 2 bruggen, die je deelt met een behoorlijk aantal andere sleutelaars die in dezelfde hal zitten.

Verder zit er in Hillegersberg een stalling met brug. Ik zal eens informeren hoeveel die per maand kost.

Ik zelf heb zo'n plek maar 1 maand per jaar nodig. Dus ik hoop op een aantal mensen die mee willen doen. Bijvoorbeeld in de vorm van een stichting of vereniging. Misschien een Stichting Behoud Klassiekers Rotterdam ;)

Met al die lege kantoorpanden zou je toch zeggen dat er wat ruimte moet zijn voor zoiets...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Paul Honing (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-04-2012 13:48 #112692 door Paul Honing (GAST)
Beantwoord door Paul Honing (GAST) in topic Sleutelruimte gezocht
Ik sta er ook zeker voor open! Omgeving Den Haag/Delft/Rotterdam zou erg mooi zijn.

Heb een tijdje gebruik gemaakt van de sleutelruimte die in Delft zit. Toen was het nog iets goedkoper maar voor EUR 170,- heb je een plek waar je net langs je auto kan lopen, om fatsoenlijk te sleutelen heb je wel iets meer ruimte nodig. En EUR 210,- per maand vind ik beetje te gek worden voor een hobby.
Daarnaast is het vaak een enorme bende, zijn de 2 bruggen bijna altijd bezet (of defect want onderhoud wordt er niet gepleegd).

Dus met een aantal andere een ruimte huren zodat we de kosten laag kunnen houden en niet meer op straat hoeven te sleutelen lijkt me wel prettig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-04-2012 21:21 #112714 door Jasper Christianen
Beantwoord door Jasper Christianen in topic Sleutelruimte gezocht
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een werkplaats in de omgeving Rotterdam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-04-2012 08:39 #112733 door Zon
Beantwoord door Zon in topic Sleutelruimte gezocht
Dat zijn er al 4!

Paul: ik begrijp dat die sleutelplek in Delft wat jouw betreft geen optie is?

Toen ik ben wezen kijken, zag het er allemaal redelijk uit. 1 brug was inderdaad defect.

Voor een plek van 2,5 x 5,5 meter betaal je 175 euro. Als je buurman het niet helemaal heeft dichtgetimmerd kun je wat ruimte van elkaar gebruiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Paul Honing (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
18-04-2012 16:42 #112891 door Paul Honing (GAST)
Beantwoord door Paul Honing (GAST) in topic Sleutelruimte gezocht

"Zon" schreef:
Dat zijn er al 4!

Paul: ik begrijp dat die sleutelplek in Delft wat jouw betreft geen optie is?

Toen ik ben wezen kijken, zag het er allemaal redelijk uit. 1 brug was inderdaad defect.

Voor een plek van 2,5 x 5,5 meter betaal je 175 euro. Als je buurman het niet helemaal heeft dichtgetimmerd kun je wat ruimte van elkaar gebruiken.


Die sleutelplek is inderdaad voor mij geen optie, maar helaas wel enige die ik tot nu toe gevonden heb...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-04-2012 11:33 #113097 door Dop Dobbel (GAST)
Beantwoord door Dop Dobbel (GAST) in topic Sleutelruimte gezocht
Ik heb ook interesse in een ruimte met brug.
Ik huur nu in het centrum van rotterdam een overdekte parkeerplaats, maar daar mag je officieel niet klussen.

Dus stallen is voor mij niet van groot belang. Wel is het handig als het mogelijk is de een tijdje (weekend/weekje) te laten staan als een klus even niet wil lukken of je op onderdelen moet wachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.