Vacatures techniek

Lees meer
10-11-2010 12:01 #97806 door York
Vacatures techniek is gemaakt door York
Goedemiddag, ik ben nieuw hier en ik heb eigenlijk tot nu toe maar een vraag: Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een baan als plaatwerker in de klassiekers-branche. Nou heeft een maatje van me mij gezegd dat je ook gewoon via een uitzendbureau op zoek kan naar dat soort dingen. Dus dat heb ik gedaan en ik kwam tot deze site met vacatures techniek , maar niet verder. Kortom, of ik doe het verkeerd, of het gaat gewoon niet lukken zo. Heeft er iemand tips? In ieder geval hartelijk dank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-11-2010 13:45 #97810 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Vacatures techniek
Het beste lijkt het me zelf met restauratiebedrijven contact op te nemen, eventueel is een advertentie in klassiekersbladen een poging waard. Zulke specifieke banen zijn natuurlijk ook met wat geluk via de algemene kanalen te vinden, persoonlijke inzet tot contact heeft echter waarschijnlijk meer resultaat. Als je alleen de genoemde site kon vinden zou ik er toch wat meer tijd instoppen, een goed resultaat betekend vrijwel altijd veel werk (of veel geluk natuurlijk, maar daar zou ik niet op bouwen). Er zijn veel beroepen waar bijvoorbeeld het arbeidsbureau amper iets voor een werkzoekende kan betekenen omdat de werkzoekende zich veel beter in de branche uitkent als het arbeidsbureau, dus mischien ook eens een restauratiebedrijf bezoeken en de medewerkers daar vragen wat zij als beste mogelijkheid zien. Succes!

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-11-2010 10:20 #97861 door Weijden
Beantwoord door Weijden in topic Vacatures techniek

" York" schreef:
Goedemiddag, ik ben nieuw hier en ik heb eigenlijk tot nu toe maar een vraag: Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een baan als plaatwerker in de klassiekers-branche. Nou heeft een maatje van me mij gezegd dat je ook gewoon via een uitzendbureau op zoek kan naar dat soort dingen. Dus dat heb ik gedaan en ik kwam tot deze site met vacatures techniek , maar niet verder. Kortom, of ik doe het verkeerd, of het gaat gewoon niet lukken zo. Heeft er iemand tips? In ieder geval hartelijk dank.


George, ik zag je oproep voorbij komen, zou je mij wat extra informatie kunnen toesturen? ( jackvdweijden@gmail.com )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.