Interesse in oude documentatie Volvo importeur Niham
- Lielle van Laren (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2026 13:14 #1482159
door Lielle van Laren (GAST)
Interesse in oude documentatie Volvo importeur Niham is gemaakt door Lielle van Laren (GAST)
Recent ben ik het tijdens opruimen van de zolder een map van mijn vader gekomen met daarin documenten uit de jaren dat hij voor Volvo importeur Niham werkte (begin jaren 70). Ik kwam onder andere een prijslijst uit die tijd tegen, en verschillende correspondentie. Is daarvoor wellicht interesse hier? Ik kan de inhoud wat verder uitzoeken als er belangstellenden zijn, anders wordt het de oudpapierbak.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29-09-2026 13:51 #1482160
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic Interesse in oude documentatie Volvo importeur Niham
Interesse is er zeker, Lielle. Waar kan het materiaal opgehaald worden? Dan kan er vast iets geregeld worden.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Lielle van Laren (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2026 14:21 #1482161
door Lielle van Laren (GAST)
Beantwoord door Lielle van Laren (GAST) in topic Interesse in oude documentatie Volvo importeur Niham
Leuk! Ik woon in Veldhoven en ik ben ook regelmatig in omgeving Breda.
- Derk Idsardi
-
- Moderator
-
Minder
Meer
29-09-2026 14:27 #1482163
door Derk Idsardi
Amazon Combi 1965
Amazon 1962
Forummoderator
Beantwoord door Derk Idsardi in topic Interesse in oude documentatie Volvo importeur Niham
Even verplaatst naar overig aangeboden.
Amazon Combi 1965
Amazon 1962
Forummoderator
29-09-2026 16:06 #1482166
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic Interesse in oude documentatie Volvo importeur Niham
Ik heb het bericht doorgestuurd aan Jan Venema, van ons Documentatie en informatie centrum. Hij is vaker dichterbij dan ik.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Jan Venema
- Premium lid
-
Minder
Meer
29-09-2026 18:45 #1482168
door Jan Venema
Beantwoord door Jan Venema in topic Interesse in oude documentatie Volvo importeur Niham
Hoi Lielle,
Graag kom ik bij de eerste gelegenheid ophalen; 1x per maand in Waalwijk en meestal laatste donderdag van de maand in Helmond bij het NCAD.
Zodra ik een datum heb, wellicht volgende week woensdag zal ik je het berichten.
Met vriendelijke groet&
Jan Venema
Cöordinator DIC
Graag kom ik bij de eerste gelegenheid ophalen; 1x per maand in Waalwijk en meestal laatste donderdag van de maand in Helmond bij het NCAD.
Zodra ik een datum heb, wellicht volgende week woensdag zal ik je het berichten.
Met vriendelijke groet&
Jan Venema
Cöordinator DIC