P1800S trouwauto verhuur 2013

Lees meer
18-07-2012 15:24 #115819 door Claudia ter Beek
P1800S trouwauto verhuur 2013 is gemaakt door Claudia ter Beek
Beste mensen,

Na 7 jaar restauratie zal tegen het einde van dit jaar onze wijnrode P1800S klaar zijn! Hij is prachtig geworden.
Alleen nog de bedrading .... (kent iemand nog iemand die daar verstand van heeft???)
En de ramen moeten er nog in en de voorstoelen.

We kunnen hem echter niet zelf gebruiken omdat we ondertussen een kindje hebben gekregen en een grote kinderstoel op de achterbank past niet.

We zouden 'm toch wel graag willen houden eigenlijk..... liefdeswerk al die uren die erin gestoken zijn. Maar ja, alleen de stalling is al 1100 euro per jaar!

Daarom het idee opgevat deze prachtige P1800 in concoursstaat te verhuren voor fotoshoots, huwelijken e.d. U mag hem zelf rijden :-) !

Ik ben benieuwd hoeveel belangstelling er is voor het huren van een trouwauto als de onze. Vooral omdat men zelf mag rijden (ik rijd er wel achteraan voor het geval dat...) zal er wel veel belangstelling voor zijn? Mail me maar voor meer info en a.s. reserveringen voor 2013.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-07-2012 15:51 #115820 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic P1800S trouwauto verhuur 2013
Mooi om op die manier ervoor te zorgen dat je hem kunt houden!
Dries Bakkenes heeft sinds kort een website voor trouw Volvo's.
Daar biedt hij ook die van anderen aan.
Wellicht mag die van jullie er ook op.
Zie http://www.volvoklassiekerstrouwservice ... -auto.html

Suggestie: Je hebt je bericht met uiteenlopende vragen nu in de categorie "Oost" geplaatst. Ik zal hem sowieso even verplaatsen, maar het is vaak handiger om je bericht even op te splitsen in losse vragen.
Dus over afbouw bedrading in Elektrische installatie
Update van de restauratie in Mijn (restauratie) project
En te huur aanbieden in Volvo te koop aangeboden (officieel niet helemaal de goede, maar ja, te huur aangeboden hebben we niet. Misschien nog eens "Overige advertenties" oid toevoegen.

Heb je ook foto's? Dat is altijd leuk om te zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2013 12:32 #129460 door Claudia ter Beek
Beantwoord door Claudia ter Beek in topic P1800S trouwauto verhuur 2013
We hebben onze prachtige Volvo nu al 2 keer verhuurd voor een bruiloft!
Wie volgt?! Wij zijn er helemaal klaar voor. Liefst omgeving Almelo, Twente, Overijssel

Ik heb een website gemaakt:
www.devakantievrouw.wix.com/huureenoldtimer

Ook hebben we een fotosite op mijnalbum.nl ivm het restauratiegebeuren. Mocht je die willen zien, even een mailtje sturen dat mag je een weekje kijken in het album :-)

Mensen die bij ons de auto huren krijgen eerst een gratis proefritje met uitleg e.d. in de loods in Almelo waar onze oldtimer staat samen met wel 20 andere schitterende oldtimers.

Met vriendelijke groet, Claudia ter Beek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2013 12:38 #129461 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic P1800S trouwauto verhuur 2013
In de polis van een oldtimer staat in de regel dat de verzekering niet geldt bij verhuur van de auto.Kijk dit goed na voor je hieraan begint!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.