Gevraagd complete choke kabel (binnen en buiten) voor Volvo 142 uit 1974
- Ernest Zethof
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
12-08-2026 16:46 - 12-08-2026 16:46 #1481613
door Ernest Zethof
Gevraagd complete choke kabel (binnen en buiten) voor Volvo 142 uit 1974 is gemaakt door Ernest Zethof
Voor mijn 142 uit 1974 (overgangsmodel dus met het dashboard van de 2 serie) zoek ik een complete choke kabel (binnen en buiten) om op reserve te leggen. Wie heeft er een gaaf exemplaar liggen ? (Probleem is vaak dat de buitenkabel losgaat uit de houder).
Betreft een gewone B20 met enkele SU carburateur.
Ik hoor het graag en wellicht mee te nemen naar de Volvo beurs
Groet
Ernest Zethof
Betreft een gewone B20 met enkele SU carburateur.
Ik hoor het graag en wellicht mee te nemen naar de Volvo beurs
Groet
Ernest Zethof
Laatst bewerkt 12-08-2026 16:46 door Ernest Zethof.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Overtoom
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
13-08-2026 21:01 #1481623
door Peter Overtoom
Beantwoord door Peter Overtoom in topic Gevraagd complete choke kabel (binnen en buiten) voor Volvo 142 uit 1974
Ernest,
Met behulp van het oorspronkelijke Volvo nummer waarschijnlijk nieuw te koop bij de Volvo Klassieker Onderdelenshop in Waalwijk. Ook VKV!
Hartelijke groet, Peter Overtoom
Met behulp van het oorspronkelijke Volvo nummer waarschijnlijk nieuw te koop bij de Volvo Klassieker Onderdelenshop in Waalwijk. Ook VKV!
Hartelijke groet, Peter Overtoom
- Ernest Zethof
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
14-08-2026 10:41 #1481628
door Ernest Zethof
Beantwoord door Ernest Zethof in topic Gevraagd complete choke kabel (binnen en buiten) voor Volvo 142 uit 1974
Hoi Peter,
Tot voorheen hadden ze idd een nieuwe buitenkabel voorradig, maar schijnt niet meer in herproductie te worden genomen.....dus vandaar mijn oproep voor een goede gebruikte voor op reserve.
Mocht je wat weten / hebben, laat het weten.
Groet,
Ernest
Tot voorheen hadden ze idd een nieuwe buitenkabel voorradig, maar schijnt niet meer in herproductie te worden genomen.....dus vandaar mijn oproep voor een goede gebruikte voor op reserve.
Mocht je wat weten / hebben, laat het weten.
Groet,
Ernest
- Johan Geers (GAST)
- Elite lid
-
Minder
Meer
15-08-2026 00:46 #1481632
door Johan Geers (GAST)
Beantwoord door Johan Geers (GAST) in topic Gevraagd complete choke kabel (binnen en buiten) voor Volvo 142 uit 1974
Ik heb voor mijn amazone ze zelf gemaakt van een buitenkabel van een fiets en als binnenkabel heb ik 1mm Co2 lasdraad gebrukt werkt prima.
Misschien is dat ook een idee voor de 140!
succes
Johan Geers
Misschien is dat ook een idee voor de 140!
succes
Johan Geers