Handleiding Volvo Amazon
- harry korsten (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2008 21:31 #50611
door harry korsten (GAST)
Handleiding Volvo Amazon is gemaakt door harry korsten (GAST)
<p><span style="FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY: Arial">Beste lezers,<o:p></o:p></span></p><p><span style="FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY: Arial">Ik ben op zoek naar een Nederlandstalig werkplaats handboek voor de Volvo Amazon. Ik meen mij te kunnen herinneren dat de V44 vereniging enige jaren geleden een handleiding voor de Volvo Amazon heeft uitgegeven. Kan iemand mij aan dit boekwerk van de V44 vereniging helpen of aan een ander Nederlandstalige handleiding voor de Amazon.<o:p></o:p></span></p><p><span style="FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY: Arial">Eventueel zou ik dit handboek, uiteraard tegen betaling, willen kopiëren.<o:p></o:p></span></p><p><span style="FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY: Arial">Ik kijk uit naar jullie reacties.<o:p></o:p></span></p><p class="MsoNormal" style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><font size="2">Met vriendelijke groet,</font></p><p class="MsoNormal" style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="2"> </font></o:p></p><p><p>Harry</p><p> </p></p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bernard Piek
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-01-2008 04:55 #88134
door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic Handleiding Volvo Amazon
Lid worden. Volgens mij heeft het Vod nederlandstalige garagehandboeken. Verder is er nog het Olyslager boekje. Dit is echter zeer beknopt in vergelijking met die van de club. Persoonlijk vind ik de haynes het beste, maar die is in het engels. Met een beetje basiskennis van de engelse taal overigens goed te doen. Scandcar heeft ook een cd met allerlei info.
- Bas Kooijman (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
29-01-2008 17:35 #88133
door Bas Kooijman (GAST)
Beantwoord door Bas Kooijman (GAST) in topic Handleiding Volvo Amazon
En die CD van Scandcar.nl kan ik je aanbevelen.
Ik heb hem voor de 164, echt een erg waardevol stukje plastic.
Alle servicemanuals en alle sparepartslist staan erop (of dat bij de 144-CD ook zo is, zul je moeten navragen)
Ik heb hem voor de 164, echt een erg waardevol stukje plastic.
Alle servicemanuals en alle sparepartslist staan erop (of dat bij de 144-CD ook zo is, zul je moeten navragen)
- Marcel van Genderen (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-01-2008 18:29 #88132
door Marcel van Genderen (GAST)
Beantwoord door Marcel van Genderen (GAST) in topic Handleiding Volvo Amazon
<p>hallo,</p><p>ik heb nog een exemplaar liggen van het volvo amazon handboek uigegeven door de v44 is uitgegeven is een leuke uitbreiding op het haynesboek, en nederlandstalig. voor een goed bod wil ik hem wel verkopen</p><p>groeten M.van Genderen</p><p> </p>
- harry korsten (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2008 20:29 #88131
door harry korsten (GAST)
Beantwoord door harry korsten (GAST) in topic Handleiding Volvo Amazon
<p>Beste Marcel,</p><p>Mail mij even wat jij onder een goed bod verstaat. Ik heb wel interesse.</p><p>Mijn mailadres is:
saabmuts@hotmail.com
</p><p>Groeten,</p><p>Harry</p><p> </p><p> </p>
- Rob Postema (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 12:14 #88130
door Rob Postema (GAST)
Beantwoord door Rob Postema (GAST) in topic Handleiding Volvo Amazon
<p>Ik weet niet waar je woont, maar Willem's Classics in Nij Beets (Friesland) heeft er nog een handvol liggen.</p><p>
www.klassiekevolvo.nl
</p><p> </p>
- Marco Nas
- Junior lid
-
Minder
Meer
02-02-2008 22:01 #88129
door Marco Nas
Beantwoord door Marco Nas in topic Handleiding Volvo Amazon
Hoi Rob en anderen die dit lezen, ik heb vanmorgen naar Willem's Classic gebeld, maar ze hebben niets meer liggen. Ze verwezen me naar de club. Groten, Marco Nas