Vastzetten distributietandwiel => nokkenas kan niet draaien
- F.J. Olthuis (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-04-2008 13:03 #50417
door F.J. Olthuis (GAST)
Vastzetten distributietandwiel => nokkenas kan niet draaien is gemaakt door F.J. Olthuis (GAST)
<p>Hoi,</p><p>Ik ben bezig mijn nokkenas te vervangen. Demonteren ging zonder al te grote problemen. Ik heb nu echter een probleem bij het monteren van het grote distributietandwiel. Als ik de moer aandraai komt het tandwiel namelijk vast te zitten tegen het koperen plaatje erachter, en je kunt de as dan totaal niet meer rond krijgen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit zou moeten werken?</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
27-04-2008 13:10 #88972
door Ben Flierman
tinustuning.nl
Beantwoord door Ben Flierman in topic Vastzetten distributietandwiel => nokkenas kan niet draaien
<p>Dag,</p><p> </p><p>Achter het nokkenastandwiel hoort een vulring te zitten. Deze zit de zijkant van het dikke lagervlak aan, net achter de spie. Waarschijnlijk heb je hem nog op de oude nokkenas zitten, en over het hoofd gezien. Deze vulring is net een fractie dikker dan de messing geleideplaat, en valt hier binnenin.</p><p> </p><p>Ben Flierman</p>
tinustuning.nl
- F.J. Olthuis (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-04-2008 13:24 #88971
door F.J. Olthuis (GAST)
Beantwoord door F.J. Olthuis (GAST) in topic Vastzetten distributietandwiel => nokkenas kan niet draaien
Wow, dat is nog eens een snelle reaktie! Bedankt!
27-04-2008 13:25 #88970
door Ben Flierman
tinustuning.nl
Beantwoord door Ben Flierman in topic Vastzetten distributietandwiel => nokkenas kan niet draaien
Geen probleem !
tinustuning.nl