ombouwen van handschakeling naar automaat.

• Bezoeker
  • Bezoeker
20-06-2008 10:41 #50308 door
<p>Goedendag allemaal, ik zal mij eerst even voorstellen, mijn naam is Dick van Dijk ik woon in Katwijk ZH en ben sinds kort lid van de v44 club. </p><p>ik heb meteen al een vraag, ik heb een amazone uit 1967 een sedan twwe deurs rood met een zwart dak.</p><p>ik heb al erg veel technische onderdelen vervangen, de auto rijdt perfect ik heb er een b20 ingebouwd en dat bevalt </p><p>prima. alleen heb ik een wat onwillig linker been waardoor het koppelen steeds meer moeite kost. nu wil ik een automaat inbouwen daarvoor denk ik aan een bak uit een 200 serie ik weet dat het technisch mogelijk is. alleen zoek ik daar dus ombouw spullen voor met namen een automaat vliegwiel dat op een b20 past en een koppelings huis dat verdraaid is om de schuinte van een bak van een 200 serie te compenseren. ik ben monteur dus tot zover kom ik er wel, maar ik zou graag advies willen van iemand die hier enige ervaring mee heeft. zelf ben ik ook altijd berijdt mee te denken met andere en mijn ervaringen te delen. ik hoop iets te horen. met vriendelijke groeten Dick van Dijk.</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Sjors H (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
20-06-2008 10:49 #89388 door Sjors H (GAST)
Beantwoord door Sjors H (GAST) in topic ombouwen van handschakeling naar automaat.
<p>Tinus Techniek heeft koppelingshuizen en is/was bezig met ombouw naar automaat.</p><p> www.tinustechniek.nl

• Piet Boer
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
20-06-2008 20:51 #89387 door Piet Boer
Beantwoord door Piet Boer in topic ombouwen van handschakeling naar automaat.
Ook Huke Basart heeft een aangepast koppelingshuis te koop, zie www.hukebasart.nl

• Wiebren de Jong
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
26-06-2008 13:45 #89386 door Wiebren de Jong
Beantwoord door Wiebren de Jong in topic ombouwen van handschakeling naar automaat.