Moeren voor spruitstukbevestiging (niet vastbakken

Lees meer
25-10-2017 09:54 #172774 door Thom Fransen
De originele moeren voor de spruitstukbevestiging bij een b18/20 (8 stuks) hebben de neiging om vast te bakken door de hitte. Ik ken van andere merken een update naar koperen moeren die dan niet vast gaan zitten.
Weet iemand of deze ook voor Volvo te koop zijn?
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-10-2017 10:08 #172775 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Moeren voor spruitstukbevestiging (niet vastbakken

Thom Fransen schreef : De originele moeren voor de spruitstukbevestiging bij een b18/20 (8 stuks) hebben de neiging om vast te bakken door de hitte. Ik ken van andere merken een update naar koperen moeren die dan niet vast gaan zitten.
Weet iemand of deze ook voor Volvo te koop zijn of zijn de verkoperde van de clubshop de oplossing?
Thom


The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-10-2017 11:42 #172779 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Moeren voor spruitstukbevestiging (niet vastbakken
Moeren gewoon monteren met kopervet. Komen Jaren later nog altijd makkelijk los.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-10-2017 12:28 #172781 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic Moeren voor spruitstukbevestiging (niet vastbakken
Ik ben het met Han eens. En als je voorganger dat niet gedaan heeft dan zou ik de moer vanafaf de zijkant inboren metbijvoorbeeld een 6mm boor, stoppen net voor je op de draad zit en vervolgens een tik met een scherpe beitel. Is even werk maar een afgebroken tapeind kost nog meer vrije tijd... Bij het losdraaien zuiver je zo ook de draad op.
Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-10-2017 19:33 #172792 door Frans Pars (GAST)
Beantwoord door Frans Pars (GAST) in topic Moeren voor spruitstukbevestiging (niet vastbakken
Misschien bedoel je dit?
Bij Tinustuning, denk dat kopervet goedkoper is maar toch ;-)

Bijlage niet gevonden

Bijlage niet gevonden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-10-2017 22:50 #172798 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Moeren voor spruitstukbevestiging (niet vastbakken
Maar dan past de fijnere schroefdraad van die tapeinden toch niet in de unc draad van de kop. Of hebben de tapeinden aan beide kanten niet dezelfde schroefdraad?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-10-2017 22:58 #172799 door S.P.H Simon
Beantwoord door S.P.H Simon in topic Moeren voor spruitstukbevestiging (niet vastbakken

zo te zien wel

Duett1964-Amazon1965-145(1970)-P1800e(1970)-242(1976)-262(1979)-343'84

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-10-2017 09:11 #172801 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Moeren voor spruitstukbevestiging (niet vastbakken
Ja, ik zie het nu ook. Bedankt ! Ik was niet op het idee gekomen de afbeelding te vergroten. Onkunde mijnerzijds.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.