klepgeleiders afgedraaid. VKM 55
- Ronald Menges
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
09-07-2016 14:17 #161726
door Ronald Menges
klepgeleiders afgedraaid. VKM 55 is gemaakt door Ronald Menges
In ons mooie blad staat een goed artikel van Sjef van Giersbergen over afgedraaide klepgeleiders voor een B18. Aangezien ik met versleten klepgeleiders zit, die er voor zorgen dat bij de start een onaangename reuk van verbrande olie te ruiken is, zou ik met deze persoon graag in contact komen. Wellicht kan hij mij deze klepgeleiders leveren. Als ik moet wachten tot het VKO deze modificatie gaat leveren, zoals hij voorstelt, ben ik bang dat mijn kiezen geen pijn meer doen.
Groet, Ronald
Groet, Ronald
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09-07-2016 14:28 #161728
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic klepgeleiders afgedraaid. VKM 55
Ik heb niet het antwoord op je vraag, maar denk dat Ben Flierman
tinustuning.nl
die modificatie ook wel kan leveren.
Wel slim bedacht overigens!
Wel slim bedacht overigens!
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Sjef van Giersbergen
- Premium lid
-
Minder
Meer
30-08-2016 13:10 #163068
door Sjef van Giersbergen
Beantwoord door Sjef van Giersbergen in topic klepgeleiders afgedraaid. VKM 55
Hallo Ronald,
Internet is niet in alle opzichten mijn medium, dus ik miste jouw bericht tot zojuist. Er blijken toch wat haken en ogen aan mijn verhaal te zitten, en dat corrigeer ik in twee vervolgstukjes.
Maar om kort te gaan: doe het niet zoals ik in VKM 55 schreef, maar bestel de juiste klepseals en desgewenst ook de bijbehorende aangepaste klepgeleiders voor B18 Bij Flok Boer.
Vriendelijk groet,
Sjef van Giersbergen
Internet is niet in alle opzichten mijn medium, dus ik miste jouw bericht tot zojuist. Er blijken toch wat haken en ogen aan mijn verhaal te zitten, en dat corrigeer ik in twee vervolgstukjes.
Maar om kort te gaan: doe het niet zoals ik in VKM 55 schreef, maar bestel de juiste klepseals en desgewenst ook de bijbehorende aangepaste klepgeleiders voor B18 Bij Flok Boer.
Vriendelijk groet,
Sjef van Giersbergen
- Ronald Menges
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
30-08-2016 16:48 #163071
door Ronald Menges
Groet, Ronald
Beantwoord door Ronald Menges in topic klepgeleiders afgedraaid. VKM 55
Ik ben heel benieuwd naar de twee vervolgstukken. Maar waarom twee? Dan moet ik meer dan vier maanden wachten voor ik een oplossing hoor. Enfin, ik was toch van plan deze klus in de wintermaanden uit te voeren. Ik zie je verhaal met belangstelling tegemoet.Sjef van Giersbergen schreef : Hallo Ronald,
Vriendelijk groet,
Sjef van Giersbergen
Groet, Ronald