kleppendeksel pakking
- Pieter Singelenberg (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-10-2014 12:19 #144916
door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic kleppendeksel pakking
gisteren de zaak weer eens losgehaald, het pasvlak van de alu deksel is niet 100% maar niet zo krom als de eerste deksel die ik ooit had maar het is nou niet bepaald erg net gietwerk; vlakken/frezen heeft geen zin ivm de diverse ribbels/randjes die je dan wegslijpt; nieuwe pakking gepakt en met speciale kit vastgezet en nu lijkt ie weer oliedicht te zijn.....
ik blijf erbij dat de vroegere pakkingen sterker en toch soepeler waren en dat het gietwerk van de deksel beter zou kunnen.
Ik zal zeker eens gaan experimenteren met rubber pakkingen
ik blijf erbij dat de vroegere pakkingen sterker en toch soepeler waren en dat het gietwerk van de deksel beter zou kunnen.
Ik zal zeker eens gaan experimenteren met rubber pakkingen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Theo Rutten
- Senior lid
-
Minder
Meer
01-11-2014 10:14 #145017
door Theo Rutten
Beantwoord door Theo Rutten in topic kleppendeksel pakking
Hallo.
Ik heb hetzelfde kleppendeksel,als je een nieuw kleppendeksel koopt is er een blauwe papieren pakking bij,ik heb mijn kleppendeksel tweedehands gekocht zonder pakking.
De blauwe pakkingen zijn echter niet los te koop.
Ik heb dan een rol pakkingpapier gekocht ,redelijk dik,en zelf een pakking uitgesneden.
Dit is gemonteerd met een beetje siliconenpakking,dit is 100 percent dicht,ook niet zweten zoals een kurken pakking.
Groetjes Theo.
Ik heb hetzelfde kleppendeksel,als je een nieuw kleppendeksel koopt is er een blauwe papieren pakking bij,ik heb mijn kleppendeksel tweedehands gekocht zonder pakking.
De blauwe pakkingen zijn echter niet los te koop.
Ik heb dan een rol pakkingpapier gekocht ,redelijk dik,en zelf een pakking uitgesneden.
Dit is gemonteerd met een beetje siliconenpakking,dit is 100 percent dicht,ook niet zweten zoals een kurken pakking.
Groetjes Theo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.