Na een hele zomer getobt te hebben met mijn katterug, heb ik me opgegeven voor dr.Volvo.
Voor degene die willen zien wat hieraan vooraf ging
123-ontsteking
en [url=http://volvokv.nl/forum/?f=137&t=23251">viewtopic.php?f=137&t=23251
Zaterdag vol goed moed naar de garage en zowaar de katterug startte. Nu was dit niet geheel een verrassing, daar heb ik wat tijd aan besteed. Dus naar Rosmalen, niet vlekkeloos maar goed aangekomen. Meteen werd ik ontvangen door Ronald en Maarten. En zij begonnen meteen, hoewel ik te vroeg was. Verteld dat het probleem was, dat de auto moeilijk start en niet goed loopt. Zij begonnen om 11 uur en om vijf uur zijn ze gestopt. Vooral Ronald heeft zaterdag onvermoeibaar aan de auto gesleuteld. Om vijf uur moesten ze stoppen maar wel met de boodschap dat ze zondag verder zouden gaan en het op zouden lossen. Mijn vrouw is toen maar gekomen en wij zijn s'avonds naar het jubileumfeest geweest. Gezellig maar met zorg.
Zondag weer naar Rosmalen. De heren ontvingen mij met een "wij lossen het op". Dit gaf moed. Met z'n tweeen begonnen er aan. Ronald bleef erop wijze dat een universele bobine niet voldeed. Dus op de beurs een 6 volts bobine gehaald. Dit gaf de doorbraak. Hij liep meteen. Daarna is Ronald nog in de weer geweest met de carburateur. Hij heeft uiteindelijk de vlotternaald vervangen ( wat ik ook al gedaan had) en hij liep als vanouds. Je kunt de opluchting van mij niet voorstellen. Ik ben de hele zomer bezig geweest en kreeg het niet goed. Zaterdag zijn Ronald en ook Maarten een groot deel van de dag er mee in de weer geweest en het wilde niet. Vonk, benzine en lucht en toch niet lopen. Diverse experts zijn langs geweest en niet lopen. Ik ben Ronald Glen en Maarten zeer dankbaar voor hun vasthoudendheid. Uiteindelijk heb ik een hele zomer geen plezier gehad van mijn katterug en amazon. Gelukkig kon ik nu met veel plezier terugrijden naar huis.
Ronald, Maarten, hartelijk dank!