Hydraulische koppeling lijkt wat losjes te zitten

• Jeroen Visser (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-05-2011 14:43 #102839 door Jeroen Visser (GAST)
Hydraulische koppeling lijkt wat losjes te zitten is gemaakt door Jeroen Visser (GAST)
ik ben druk bezig mijn amazone te leren kennen maar kom nogal wat dingen tegen waar ik niet zeker van weet of dit zo hoort.

Het volgende ik heb een hydraulische koppeling. De plek waar deze de "bak" in gaat is afgedekt met een soort rubber plaatje. Als ik aan deze stang zit voel ik speling. Maw ik kan hem dus wat heen en weer trekken. Is dit normaal?

En ik probeer het "eitje" (ventilatie dingetje) los te maken en hij zit met één boutje vast maar hoe zit deze onderaan de slang vast. Het lijkt een clip maar hij wil niet uit het clipje wippen. Iemand de gouden tip?

Thanks.

overigens koppelt hij prima!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• jo jo (GAST)
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
14-05-2011 18:07 #102842 door jo jo (GAST)
Beantwoord door jo jo (GAST) in topic Hydraulische koppeling lijkt wat losjes te zitten

Het volgende ik heb een hydraulische koppeling. De plek waar deze de "bak" in gaat is afgedekt met een soort rubber plaatje. Als ik aan deze stang zit voel ik speling. Maw ik kan hem dus wat heen en weer trekken. Is dit normaal?

"

Ja dat is normaal, die hendel bedient je koppelingplaat/drukgroep

weet niet wat je met het eitje bedoelt

• Jeroen Visser (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-05-2011 18:28 #102844 door Jeroen Visser (GAST)
Beantwoord door Jeroen Visser (GAST) in topic Hydraulische koppeling lijkt wat losjes te zitten

" jo (GAST)" schreef:

"

Ja dat is normaal, die hendel bedient je koppelingplaat/drukgroep

weet niet wat je met het eitje bedoelt

Dank voor je reaktie Dat is iig een zorg minder :)

Probleem met het "eitje" de carterventilatie is inmiddels opgelost, zat met nog een bout vast.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD