Eén zwarte bougie - B20
- Mats Boswijk (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-03-2011 12:23 #101157
door Mats Boswijk (GAST)
Groet Mats
Eén zwarte bougie - B20 is gemaakt door Mats Boswijk (GAST)
Ik bekeek vandaag eens de bougies van mijn B20± 3 zien er helemaal goed uit, maar 1 was zwart.
Nu dacht ik zelf dat het wellicht komt door een lekke spruitstukpakking, zou dat kunnen?
Nu dacht ik zelf dat het wellicht komt door een lekke spruitstukpakking, zou dat kunnen?
Groet Mats
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05-03-2011 12:43 #101159
door Gerben Polder
Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project
Beantwoord door Gerben Polder in topic Eén zwarte bougie - B20
Hi Mats,
Ik kan maar 2 redenen bedenken waarom die zwart zou zijn.
1- er was geen volledige verbranding, dat zou kunnen als de bougie al niet goed vonkte of er een te rijk mengsel in deze cilinder kwam.
2- er lekt olie in de cilinder
Een spruitsukpakking lijkt me niet voor de hand liggend, maar misschien zit ik er wel helemaal naast.
Groeten,
Gerben.
Ik kan maar 2 redenen bedenken waarom die zwart zou zijn.
1- er was geen volledige verbranding, dat zou kunnen als de bougie al niet goed vonkte of er een te rijk mengsel in deze cilinder kwam.
2- er lekt olie in de cilinder
Een spruitsukpakking lijkt me niet voor de hand liggend, maar misschien zit ik er wel helemaal naast.
Groeten,
Gerben.
Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project
05-03-2011 13:48 #101163
door Mats Boswijk (GAST)
Groet Mats
Beantwoord door Mats Boswijk (GAST) in topic Eén zwarte bougie - B20
Dank voor de tips.
Volgens mij lekt mijn spruitstukpakking, dus ik dacht dat er misschien een verband zou kunnen zijn.
Maar een slechte ontbranding/te rijk mengsel is inderdaad logischer.
Nu eerst maar eens de bougies uit voorzorg vervangen en bougiekabels nalopen/doormeten.
Volgens mij lekt mijn spruitstukpakking, dus ik dacht dat er misschien een verband zou kunnen zijn.
Maar een slechte ontbranding/te rijk mengsel is inderdaad logischer.
Nu eerst maar eens de bougies uit voorzorg vervangen en bougiekabels nalopen/doormeten.
Groet Mats