starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie
- Loek Ansems (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-01-2011 08:34 #99669
door Loek Ansems (GAST)
wie kan mij helpen met het strten enop tijd stellen van mijn volvo 245 1978 met gas vialle installatie is er ook documentatie hierover ben in het bezit van vovoboek maar daar staat de motor niet in
graag hierover informatie
groet
Loek
starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie is gemaakt door Loek Ansems (GAST)

graag hierover informatie
groet
Loek
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17-01-2011 08:40 #99670
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie
In onze documentatie staat behoorlijk wat over de 200 serie. Alleen niet voor je gasinstallatie.
docmentatie - toegelaten modellen - 200 serie -motor
docmentatie - toegelaten modellen - 200 serie -motor
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Peter Kruiswijk (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
17-01-2011 22:45 #99700
door Peter Kruiswijk (GAST)
Beantwoord door Peter Kruiswijk (GAST) in topic starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie
Hallo,
de motor op benzine goed afstellen, klepspeling (de uitlaatklep 0,05 mm ruimer), controleer de bougies, ontsteking op tijd etc.
als alles goed is dan de motor op lpg afstellen. kun je mij aangeven welke type gasinstalatie op de wagen zit bijv. C4 of C5?
als het een AMS computer in zit dan kan je op een eenvoudige manier je gas goed afstellen. mail mij maar meer gegevens.
groet
peter
de motor op benzine goed afstellen, klepspeling (de uitlaatklep 0,05 mm ruimer), controleer de bougies, ontsteking op tijd etc.
als alles goed is dan de motor op lpg afstellen. kun je mij aangeven welke type gasinstalatie op de wagen zit bijv. C4 of C5?
als het een AMS computer in zit dan kan je op een eenvoudige manier je gas goed afstellen. mail mij maar meer gegevens.
groet
peter
- Loek Ansems (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-07-2011 17:26 #104818
door Loek Ansems (GAST)
Beantwoord door Loek Ansems (GAST) in topic starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie
Hoi, alle leden, is er een schema voor het aansluiten van een vialle gasinstallatie 1980 onderbouw de gasinstallatie is reeds ingebouwd maar ik heb het schema niet hoe ik de draden aan moet sluiten om de benzine af te sluiten en over te gaan op gas er is een kastje flow control lpg waar een aantal draden uit komen die aangesloten moet worden aan diverse punten bv afsluiter benzine bobine dashboard etc wie kan mij helpen hierin graag dank daarvoor
groet Loek
groet Loek
- Daan van Oosten Slingeland
- Platinum lid
-
Minder
Meer
20-07-2011 18:13 #104820
door Daan van Oosten Slingeland
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
Beantwoord door Daan van Oosten Slingeland in topic starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie
Loek,
Leestekens zouden niet misstaan.
Leestekens zouden niet misstaan.
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
21-07-2011 14:09 #104850
door Marijn de Koning
Beantwoord door Marijn de Koning in topic starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie