starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie

• Loek Ansems (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-01-2011 08:34 #99669 door Loek Ansems (GAST)
starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie is gemaakt door Loek Ansems (GAST)
:) wie kan mij helpen met het strten enop tijd stellen van mijn volvo 245 1978 met gas vialle installatie is er ook documentatie hierover ben in het bezit van vovoboek maar daar staat de motor niet in

graag hierover informatie

groet

Loek

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-01-2011 08:40 #99670 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie
In onze documentatie staat behoorlijk wat over de 200 serie. Alleen niet voor je gasinstallatie.
docmentatie - toegelaten modellen - 200 serie -motor

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

• Peter Kruiswijk (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
17-01-2011 22:45 #99700 door Peter Kruiswijk (GAST)
Beantwoord door Peter Kruiswijk (GAST) in topic starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie
Hallo,

de motor op benzine goed afstellen, klepspeling (de uitlaatklep 0,05 mm ruimer), controleer de bougies, ontsteking op tijd etc.
als alles goed is dan de motor op lpg afstellen. kun je mij aangeven welke type gasinstalatie op de wagen zit bijv. C4 of C5?
als het een AMS computer in zit dan kan je op een eenvoudige manier je gas goed afstellen. mail mij maar meer gegevens.

groet

peter

• Loek Ansems (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-07-2011 17:26 #104818 door Loek Ansems (GAST)
Beantwoord door Loek Ansems (GAST) in topic starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie
Hoi, alle leden, is er een schema voor het aansluiten van een vialle gasinstallatie 1980 onderbouw de gasinstallatie is reeds ingebouwd maar ik heb het schema niet hoe ik de draden aan moet sluiten om de benzine af te sluiten en over te gaan op gas er is een kastje flow control lpg waar een aantal draden uit komen die aangesloten moet worden aan diverse punten bv afsluiter benzine bobine dashboard etc wie kan mij helpen hierin graag dank daarvoor

groet Loek

• Daan van Oosten Slingeland
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-07-2011 18:13 #104820 door Daan van Oosten Slingeland
Beantwoord door Daan van Oosten Slingeland in topic starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie
Loek,

Leestekens zouden niet misstaan.

'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4

• Marijn de Koning
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
21-07-2011 14:09 #104850 door Marijn de Koning
Beantwoord door Marijn de Koning in topic starten volvo 245 1978 ,is er ergens een documentatie
Wellicht dat dit topic je verder kan helpen:

LPG Flow Control aansluitschema

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD