kleppenstellen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2001 09:45 #57548 door
kleppenstellen is gemaakt door
Wie heeft zin, tijd & gereedschap om mij te leren de kleppen van mijn 1968 Amazon B20a te stellen? Ondanks de diverse boeken doe ik het de eerste keer toch liever met iemand die dit eerder gedaan heeft! Als het even kan het liefst in Regio Utrecht.Mvg Thijs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2001 11:32 #58534 door
Beantwoord door in topic kleppenstellen
Kun je makkelijk zelf doen, als ik in de buurt woonde kwam ik je graag assisteren.Boek ernaast, voelermaat (2 maten, go en no-go Oftwel de ene moet nog net passen en de andere net niet meer). Een steeksleutel en een schroevendraaier. Nadat ik het de eerste keer had gedaan liep het blok weer als een klokje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2001 14:15 #58533 door
Beantwoord door in topic kleppenstellen
Hoi Arno,Kan eigenlijk niet fout gaan, zeker als je de aanwijzingen op de Regio Middenpagina volgt: members.tripod.lycos.nl/MichielvD/V44-Midden/kleppen.htmIn oktober is er weer een afsteldag bij Buitenweg - als je daar op kunt wachten is er altijd wel iemand die je kan helpen. Groet, Michiel (michielvd@lycos.nl)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2001 14:39 #58532 door
Beantwoord door in topic kleppenstellen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2001 14:44 #58531 door
Beantwoord door in topic kleppenstellen
Kleppen stellen is opzich niet moeilijk en na een paar keer oefenen goed zelf te doen. Toch zit er een risico aan en is het verstandig dit een keer met een deskundige te doen. (B.V sleuteldagen in je regio)succes Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2001 16:17 #58530 door
Beantwoord door in topic kleppenstellen
Ter aanvulling:Het is handig als je een kleppenstelboutje in voorraad houd het zal niet de eerste keer zijn dat tijdens het kleppen stellen het boutje afbreekt, en dan zit je mooi te kijken, bovendien is het ook raadzaam een boutje in je pech koffer te hebbben, het wil wel eens gebeuren dat er een boutje afbreekt tijden het rijden, zit je dan in verweggiestan dan heb je een probleem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-08-2001 09:46 #58529 door
Beantwoord door in topic kleppenstellen
ik woon een uurtje rijden van utrecht.ik wil je best helpen maar kleppen stellen moet met een koude moter gebeuren.ik woon in een klein dorpje op goeree over flakkee.ik rij in een dik uur naarvrienden in utrecht in de lombok wijk.als ik je kan helpen hoor ik het wel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.