motor

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-10-2001 12:09 #57478 door
motor is gemaakt door
Kan iemand reageren op de vraag van Jaap ivm helling? Ik zit met dezelfde vraag. Mijn motor houdt niet in maar is niet in 100% goede conditie. Kun je met een dergelijke auto gewoon in bergachtig gebied (Ardennen) rijden? Zijn zonder problemen hellingen van 12% te nemen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-10-2001 23:28 #58719 door
Beantwoord door in topic motor
Beste clubleden,vorig jaar bemerkte ik dat mijn B18D ongeveer 1 liter olie op 1000km begon te verbruiken, reeds langer werd ik geattendeerd op een rookpluim uit de uitlaat bij gas loslaten. Desondanks heb ik de auto meegenomen op een toertocht naar de Pyreneëen en als je op sommige stukjes gemiddelden haalt zoals die in de rally de Monte Carlo (klassiek) gesteld zijn, dan moet je niet schromen je rechtervoet te gebruiken. Op het eind van de rit ( 3500 km )moest ik op elke tank benzine een liter olie bijvullen, maar voor de rest was het OK. Misschien heb ik geluk gehad, en had ik een vastloper gehad kunnen hebben, maar ja....Dus, doorsparen voor een motorrevisie, daarna heb je er weer jaren lang geen zorgen over.Siang Phoa ksphoa@interestate.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2001 19:09 #58718 door
Beantwoord door in topic motor
Beste Guus......Drive it like you hate it.....En gaat er iets kapot, dan liggen er in Waalwijk meer dan voldoende onderdelen. Wij verzorgen ook klein onderhoud en laswerkPrettige vakantie.Huub LommersJacques WagtmansCRP Waalwijk0416-650263

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.