tuning b18 d

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-10-2001 17:08 #57477 door
tuning b18 d is gemaakt door
Heeft iemand ervaring met het sneller maken van een B18D, ikzelf zit te denken aan een KentCams fast road nokkenas,welke aanpassingen aan de carbs zijn nodig, en zijn er grotere kleppen te krijgen, etc etc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-10-2001 01:12 #58722 door
Beantwoord door in topic tuning b18 d
Beste Chris,ik weet, dat bv Bart Rietbergen zijn motor heeft laten opbouwen bij de firma Buttkereit in Duisburg, ook de firma Ruopp, www.ruopp.de adverteert met motoren die sterk en Autobahnfest zijn. In het Engelse tijdschrift Practical Classic heeft enkele jaren geleden een artikel gestaan over de Amazon als potentieel rallykanon met praktische tips over mogelijke vermogenswinst. Als je mij jouw NAW gegevens mailt, kan ik fotocopien sturen.Als de webmaster dit leest en interessant vind, kan ik ook scannen, zodat hij het op de site kan zetten, zodat iedereen ervan kennis kan nemen (copyright??).Zelf heb ik gekozen voor een standaard revisie met een nokkenas die op koppel gericht is - type ben ik vergeten, helaas-.Siang Phoa ksphoa@interestate.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-10-2001 13:12 #58721 door
Beantwoord door in topic tuning b18 d
Kun je mij die info ook sturen?? Ik heb een B20 uit 68.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-05-2002 03:53 #58720 door
Beantwoord door in topic tuning b18 d
Ik wil ook mijn B18 motor tunen en ik zou graag ook wat informatie over dit verkrijgen.Ik zit wel niet in de V44 vereniging omdat ik Belgisch ben maar als iemand me zou kunnen helpen, alle hulp is welkom. Groeten Sven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.