In 1991 was loodhoudende benzine nog te koop en als de LPG installatie pas van na de revisie dateert is er geen garantie te geven dat de motor is uitgerust met geharde klepzittingen. Ik kan me wel voorstellen dat er toen al met geharde klepzetels werd gewerkt omdat 10 jaar geleden ook al veel Volvo's op LPG liepen.Als er al 125.000 km op LPG is gereden met een motor zonder "gaskop", dan zouden de kleppen al een heel stuk uitgsteld moeten zijn.Ik rijd op LPG op een motor zònder gaskop. Daarom stel ik elke 5.000 km (i.p.v. 10.000 km) de kleppen. Ik moet de uitlaatkleppen meestal een fractie verder terugstellen om de juiste klepspeling te houden. Dit kan ik volhouden totdat de stelweg is opgebruikt. Dan moet er een gaskop op, maar op het moment gaat het zo langzaam dat ik vermoed dat als de stelwegen op zijn gebruikt, de rest van de motor ook wel aan een revisie toe is.Als je dus merkt dat elke 5.000 of 10.000 km de uitlaatkleppen teruggesteld moeten worden (omdat de klepspeling te klein was geworden), dan mag je aannemen dat er geen gaskop op zit.De firma Martens bestaat overigens nog steeds, maar zitten tegenwoordig in Deurne: Martens Auto Bodyparts, Paul Gabriellestraat 3, 5753 DG Deurne, 0493-321222. Je zou wellicht contact kunnen opnemen over hun werkwijze 10 jaar geleden.Groeten,Lennard1970 P131