motor eruit en erin

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-04-2002 20:08 #56969 door
motor eruit en erin is gemaakt door
Hallo. Ik ben nu zover met de restauratie dat de Amazone over een paar weken naar de spuiter kan. Ik zit alleen nog met de vraag: Haal ik de motor eruit zodat de binnenkant ook nog meegespoten kan worden? Op zich wil ik dat graag, maar ik heb totaal geen verstand van het demonteren van een motorblok. Ik heb verhalen gehoord van mensen die heel snel en met plezier een motorblok eruit hijsen. Ik woon in Veenendaal, heeft iemand tijd en zin om mij te helpen het blok eruit te halen? (En tzt er weer in te hangen?) Ik hoor het graag, Marco.O ja, het hoeft natuurlijk niet voor niets, dat is logisch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-04-2002 20:20 #60421 door
Beantwoord door in topic motor eruit en erin
Stuur de antwoorden door als je wil, altijd handig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-04-2002 12:06 #60420 door
Beantwoord door in topic motor eruit en erin
ik wil je wel helpen, alleen ik mag pas na de hemelvaart rijden met mijn wagen (RDW) Voor die tijd heb ik een transport probleem. Ik woon in Doetinchem. Bij het eruithalen heb je wel een takel nodig, maar deze is zo te huren. Voor een halve dag is dat genoeg. Als alles los is is de motor er zo uit binnen een kwartier. Het los maken van alle draden en bouten kost iets meer tijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2002 23:32 #60419 door
Beantwoord door in topic motor eruit en erin
He jongens, als jullie dat samen gaan doen geef mij ook even een seintje. Ik moet dat ook gaan doen binnenkort, wegens compressieverlies e.d., en ik heb dat nooit gedaan. Kan ik veel van leren. email-adres is info@amazoncars.nl. Groet: Jaap Blijleven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2002 12:19 #60418 door
Beantwoord door in topic motor eruit en erin
sebas mail even naar r_ruiter@hetnet.nl en mnas@..... ik weet het niet meer sorry. Mail mij even dan geef ik je het mail adres van Marco wel.René

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.