amazon met 850 motor

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-05-2002 17:07 #56878 door
amazon met 850 motor is gemaakt door
Wie kan mij meer vertellen over een amazon combi met 5 cilinder 850 motor? Deze reedt namelijk mee met een ralley voor tandheelkundigen vorige week. Ben erg benieud naar de mogelijkheden en de constructie.Guus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-05-2002 19:44 #60715 door
Beantwoord door in topic amazon met 850 motor
Ik zou willen oproepen om dit soort modificaties alleen toe te passen op terminale klassiekers die het restaureren naar origineel-staat niet waard zijn...maar snij er alsjeblieft geen gezonde klassiekers voor open!!! En dan bedoel ik niet alleen de Amazon, maar ook een heleboel andere...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-05-2002 14:47 #60714 door
Beantwoord door in topic amazon met 850 motor
Het is zelfs nog erger, er is een amazon sedan waar een opgevoerde motor van de 164 in ligt. Jawel 6 cilinders. Zowel het schutbord als het bord waar de radiator aan hangt waren verzet. Voor de rest was het een en ander verstevigt. De auto liep de gewone teller uit. Het kan dus echt.Tevens als je gaat zoeken op internet vind je nog meer omgebouwde amazonnes, 140, katteruggen. Vooral de zwedenaren(of iets dergelijks) zijn daar erg goed in. Of het zonde is, kan ik geen oordeel over geven. Ook deze omgebouwde auto's hebben wel wat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.