inhouden

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2002 13:43 #56480 door
inhouden is gemaakt door
Sinds een tijdje heb ik het idee dat mijn amazon een beetje inhoudt in de 3e versnelling. Bij gasgeven in de 3e versnelling versnelt de auto, bij het nog iets verder intrappen van het gaspedaal valt ie een beetje terug, bij weer iets verder intrappen pakt ie de draad weer op. Ik heb het alleen in de 3e versnelling, in de andere versnellingen merk ik het niet of nauwelijks. Overigens heb ik er geen last van bij volledig uitgetrokken shoke, maar om nu altijd met de shoke open te rijden.....De ervaring is overigens beperkt tot korte ritten waarbij ik de motor wel gewoon op berdijfstemp laat komen. Bij het bereiken van zo'n 80 graden doe ik de shoke dicht en begint het "inhouden" in de 3e versnelling dus. Ik heb het nog niet getest op langere ritten. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2002 19:36 #62031 door
Beantwoord door in topic inhouden
Ik denk dat het niet onverstandig is om je benzine/lucht mengsel te laten controleren. Ontsteking dient natuurlijk in goede conditie te verkeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2002 11:30 #62030 door
Beantwoord door in topic inhouden
ik heb een vergelijkbaar probleem gehad. Bij mij werd het veroorzaakt door een lekke pakking bij het inlaatspruitstuk. Nadat die was vervangen was het probleem opgelost. Makkelijk te checken door met een plantenspuit op de pakking te spuiten als de motor loopt. Wordt de vloeistof naar binnen gezogen is het bingo. Succes, Eric

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.