motorrevisie

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-10-2002 19:23 #56406 door
motorrevisie is gemaakt door
Ik denk erover mijn B20E motor te laten volledig te laten reviseren.Ik wil mijn eigen trouwe motortje houden en wil geen ruilmotor.Wie heeft een goede ervaring met een betrouwbaar bedrijf?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-10-2002 23:07 #62283 door
Beantwoord door in topic motorrevisie
Hallo Laurent,bij een revisie bedrijf spreek je vooraf een bedrag af maar als de motor bij dat bedrijf ligt zijn er meestal toch nog extra onvoorziene kosten.Om dit te voorkomen kan je als je niet gehecht bent aan je blok beter een ruil blok kopen.Bij b.v. Scandcar kan je motoren kopen die voledig gereviseerd zijn en die minder kosten dan bij een revisie bedrijf.Zij kunnen de kosten drukken door zelf de onderdelen in te kopen.Ze geven een jaar garantie en ik heb zelf goede ervaringen met dit bedrijf.succes met je beslissing

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-10-2002 23:32 #62282 door
Beantwoord door in topic motorrevisie
Ik heb terwille van de originaliteit - matching numbers - weet je wel, en een stuk nostalgie mijn originele blok laten reviseren ook weer bij Scandcar.Omdat koppel in mijn optiek belangrijker is dan vermogen (boven 4500 tpm), heb ik op advies van Sjef een K-nokkenas laten monteren die inderdaad meer trekkracht onderin geeft. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.Er zijn misschien bedrijven die het goedkoper kunnen leveren, maar ik ben tevreden over de geleverde diensten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-10-2002 11:52 #62281 door
Beantwoord door in topic motorrevisie
Laurent, met Stappers in Boxmeer heb ik zeer goede ervaringen. Deze mening wordt breed gedeeld onder 'lotgenoten'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-10-2002 12:22 #62280 door
Beantwoord door in topic motorrevisie
Geef even op waar je woont dat is makkelijker met adviseren. Van regio oost uit hebben we binnen kort een bezoek aan een motor revisiebedrijf in doetinchem. Hier heb ik en meerdere goede ervaringen mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.