b20e onderblok, moet dat?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-11-2002 18:35 #56376 door
b20e onderblok, moet dat? is gemaakt door
Ik krijg verschillende berichten te horen over het onderblok voor de B20E. Ik ben opzoek naar een onderblok voor de B20E motor, maar sommige mensen zeggen dat dat een speciaalonderblok is en dat het niet een gewoon B20 blok is. Wie weet er meer????Als je een onderblok hebt liggen hoor ik het graag!!Gr Lennert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-11-2002 21:17 #62373 door
Beantwoord door in topic b20e onderblok, moet dat?
Hallo Lennert,Ik heb een amazone met een b20e blok,maar kan er eigenlijk niets speciaals aanzien t.o.v een "gewoon" blok,ik geloof echter dat op mijn blok een "thermal timer" of zo iets dergelijks zat,maar deze heb ik afgeblind omdat ik de injectie nu niet gebruik en er 2 carburateurs op heb gezet. Om de benzinepomp te kunnen plaatsen moest ik de blindplaat aan de zijkant verwijderen. De kop is daarintegen uiteraard volledig anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2002 11:42 #62372 door
Beantwoord door in topic b20e onderblok, moet dat?
Volgens mij zijn de onderblokken van een B20 en B20E gelijk, het verschil van de motor zit in de cilinderkop. Het kan wel zijn dat de nokkenas anders is dan van een B20.Maar Waarom ben je opzoek naar onderblok van een B20E ?? als deze gelijk is aan een B20.Vr.Gr Kees Vos Ede

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2002 14:05 #62371 door
Beantwoord door in topic b20e onderblok, moet dat?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.