vervroegingscurve b20

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-05-2003 08:08 #55887 door
vervroegingscurve b20 is gemaakt door
Hallo allemaal,Ik zoek tabellen van vervroegingscurves voor de diverse B20 modellen. Albert de Gier van 123ignition www.123ignition.nl/kan na eerst voor de franse ducellier ontsteking een computergestuurde ontsteking te hebben gemaakt, nu ook de diverse bosch varianten aan computergestuurde ontsteking helpen, hiervoor moet hij de vervroegings curve weten om deze in de ontsteking te programmeren, dus wetend hoe goed zijn ontstekingen zijn, wie weet waar de curves te vinden zijn?Groeten, Rob Peereboom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-05-2003 01:57 #64104 door
Beantwoord door in topic vervroegingscurve b20
Uit 'Volvo - Die P120-modelle' van Günther en Wolf kun je de vervroegingscurves afleiden van de verschillene verdelers. Is wel vrij ruw vind ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-05-2003 17:56 #64103 door
Beantwoord door in topic vervroegingscurve b20
Hallo Wietse Bedankt voor de informatie. Heb jij dat boek en kan/wil je mij die gegevens mailen, of moet ik naar het boek op zoek? De (persoonlijke) interresse gaat uit naar de B20a en B20b gegevens, maar voor een hele serie moet Albert de Gier alle modellengegevens hebben natuurlijk.Groeten, Rob peereboom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-05-2003 22:56 #64102 door
Beantwoord door in topic vervroegingscurve b20
mooie dingetjes maken ze daar, ken die van de eend, laat even weten als dit gelukt isWat kost zoiets eigenlijk, enig idee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-05-2003 08:43 #64101 door
Beantwoord door in topic vervroegingscurve b20
Hoi Jasper,De ontsteking van Albert kost nu in de ontwikkelings fase 160 euro op voorwaarde dat je de vervroegings gegevens zelf aanlevert. Als hij voor een bepaald merk en model een serie uit voorraad leverbaar heeft is deze alleen nog via de handel te verkrijgen en is die 160 euro de inkoopsprijs voor de handel....Rob Peereboom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.