tuning

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-11-2003 09:24 #55325 door
tuning is gemaakt door
Ik heb zonet een volvo Amazone 67 gekocht en zou nu graag een "Amazone Plan" maken om hem te restaureren zoals ik er steeds van droomde er eentje te hebben.Graag daarom informatie omtrent : 1)addressen van carrosserie bedrijven die echt good kwaliteitswerk leveren en die het model kennen2) addressen die weg weten met tuning in verband met sportieve afvering,remmen of remstystemen,...3) addressen die weg weten met motor & versnellings bak tuning of kwalitatieve tips kunnen geven in verband met inbouwen van eventuele andere Volvo motoren4) bestaan er addressen waar ik eventueel een leren interieur kan kopen of die ervaring hebben om Amazone interieur om te bouwen naar5) alle tips welkom om de wagen buitenaan origineel te laten maar er "binnenin" een meer moderne gebruiksvriendelijke sportieve auto van te maken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-11-2003 17:07 #66286 door
Beantwoord door in topic tuning
Gefeliciteerd met je Amazon, Peter!Antwoord op je vragen lijkt me niet erg waarschijnlijk, je vraagt wat veel en te ongenuanceerd. Iedereen hier op het forum is bereid elkaar te helpen (hoort bij het volvo-gevoel), maar het lijkt me verstandiger eerst eens wat rond te kijken voordat je met 5 vragen tegelijk komt. Om je op weg te helpen: kijk eens wat rond op het forum hier en bekijk wat de mogelijkheden zijn wat betreft versnellingsbakken en motoren. Je zult hier op v44 niet al te gekke apparaten zien, in tegenstelling tot op het forum van www.turbobricks.com. Zoek daar eens op 'amazon' of 120, 121 ed. Op ipdusa.com zijn een aantal delen verkrijgbaar om de auto wat sportiever te laten rijden. In Nederland zul je, als dmv carburateuraanpassingen harder wilt gaan snel bij bccp.nl terecht komen. Als je wilt kun je een keertje bij me komen kijken; mijn amazon is reeds verlaagd, heeft een tamelijk snelle motor, racekoppeling en een vol leder interieur met tal van kleine aanpassinkjes. Ik woon ergens op de grens van Limburg en Brabant, in het oosten. Mijn e-mail is robbeling@hotmail.com. Ik kan je trouwens ook een paar erg bruikbare artikelen over amazon-tuning sturen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-11-2003 17:55 #66285 door
Beantwoord door in topic tuning
Ach en als je op marktplaats zoekt vind je soms zelf amazons met een v8 er in ,Tís maar hoever je wilt opvoeren ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-11-2003 00:34 #66284 door
Beantwoord door in topic tuning
laatst op de Volvobeurs stond zo'n ultieme Amazon in opbouw op de stand van Rob Kool; alle bekende en ook voor mij nieuwe classicrally modificaties heeft hij toegepast, zoals ook de ombouw van de remmen naar P1800E, een homologatiespecial uit 1970. Ik neem voetstoots aan, dat er onder de motorkap geen standaard 68 DIN pk aanwezig is. Ik ga er van uit dat Rob deze auto heeft opgebouwd voor de klassieke rallysport en niet zomaar als streetracer. www.cciautobekleding.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.