witte rook

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-03-2004 20:55 #54948 door
witte rook is gemaakt door
Combi 69 produceert sinds kort een fikse hoeveelheid witte rook. Aangezien ze niet katholiek is, leg ik dit als een negatief signaal uit. Al eerder veel problemen met het wijwater, sorry koelwater, verwacht ik een lekker koppakking.Wat kost mij ongeveer het vlakken van de kop en het platsen van een nieuwe pakking?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-03-2004 09:54 #67676 door
Beantwoord door in topic witte rook
Bij een bekend bedrijf kost me het vlakken plm. 25 euro; een koppakking kost ongeveer hetzelfde bedrag. Met wat meer klein materiaal (spruitstukpakking bv.) kom je op hooguit 100 euro uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-03-2004 09:54 #67675 door
Beantwoord door in topic witte rook
het vlakken van de kop, als dat al nodig is, zal een eurootje of 50 kosten, een pakkingset ook zo ongeveer. de-/montage kost zo'n 2 a 3 uur x uurloon, doch is zelf zeer goed te doen. ik wil eventueel wel even helpen dan is het zo gebeurd, als je tenminste ergens midden in het land woont (of misschien zijn er anders wel andere vrijwilligers?). is er overigens ook sprake van overdruk (borrelen) in het koelsysteem/ de radiator?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-03-2004 13:29 #67674 door
Beantwoord door in topic witte rook
Genoemde bedragen lijken mij toch wat optimistisch. He 2 weken geleden zelf mijn koppakking vervangen. Was 40 Euro voor koppakking kwijt maar ook nog 50 euro aan nieuwe kopbouten en 100 euro aan momentsleutel. (deze kan je natuurlijk ook ergens lenen). Denk ook eerder dat je 4 uur uurloon kwijt bent dan 2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-03-2004 17:00 #67673 door
Beantwoord door in topic witte rook
ik gebruik de kopbouten altijd gewoon weer, het heeft geen zin alles onnodig duur te maken.Uiteraard reken je de aanschaf van gereedschap niet mee, en wat de tijd betreft: vorige week in m'n eentje om 13.15 uur begonnen en om vier uur zat de gereviseerde kop er op. tussentijds was er ook nog tijd voor een kopje thee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-03-2004 19:47 #67672 door
Beantwoord door in topic witte rook
Henry, wat is midden land, hoe kan ik je bereiken? Mijn mailadres is mich17@xs4all.nlJazeker, borrelen in de radiator is er ook bij. Hartelijk dan voor je aanbod ik ga er graag op in. Wegbrengen auto naar een garage is zo saai en je leert er niets van. Is er dan een adres bij jou in de buurt waar je die kop laat vlakken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-03-2004 14:00 #67671 door
Beantwoord door in topic witte rook
ik stuur je een mailtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.