startmotor

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-04-2004 16:39 #54851 door
startmotor is gemaakt door
Ik had een probleem met mijn startmotor, soms starte hij wel soms niet dan hoorde je alleen het relais. Nieuwe startmotor geplaatst, zelfde probleem. Overal nagevraagd wat kan het zijn niemand wist het. Tot mijn wagen voor de APK naar de Slubo ging, ineens was het probleem gevonden een breuk in de pluskabel van de accu. Hierna geen problemen meer. Soms moet je raar zoeken om een probleem te vinden. Ik hoop dat ik hiermee iemand heb kunnen helpen die zich ook rot zit te zoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-04-2004 17:26 #68002 door
Beantwoord door in topic startmotor
Oh, maar dat is niet zo'n raar probleem. De startmotor trekt zoveel stroom dat de kabels allemaal goed moeten zijn en stevig vastzitten.<br>Schroef maar eens een klem van de accu los en hang hem los op de pool. Tien tegen één dat je de auto wel op contact kunt zetten, maar dat de zaak 'wegvalt' op het moment dat je gaat starten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-04-2004 19:17 #68001 door
Beantwoord door in topic startmotor
Klopt helemaal Lennard. Was zelf laatst ook bezig en ging even een proefritje rijden zonder de klem vast te zetten. Voor een stoplicht sloeg ie af en dat was het. Een familielid had 't laatst met een gloednieuwe Opel. Die was even naar de garage geweest voor een nieuwe spiegel. Garage was vergeten de klem vast te zetten, waardoor die ook te pas en te onpas wel en niet wilde starten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.