klep stel en klein onderhoud

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-05-2004 21:23 #54755 door
Hallo,Na een jaartje verder te zijn, en het hele automobiel in en uitelkaar gehaald te hebben, moet ik met het schaamrood op de kaken bekennen dat ik mijn SU's niet afgesteld krijg,o omdat ik het niet kan! Zelfde probleem met kleppenstellen. Wie kan/wil een korte "master"class geven in omg Utrecht voor een fles wijn!?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-05-2004 12:58 #68411 door
Beantwoord door in topic klep stel en klein onderhoud
Hai Bart,<BR><BR>Wil je wel een keer helpen, heb in deze vrije dagen maand wel een keer tijd.Mail even voor een afspraak : jaspers@tiscali.nl

groet,

Jasper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-05-2004 10:55 #68410 door
Beantwoord door in topic klep stel en klein onderhoud
klepstellen is heel simpel. In ieder werkplaatsboek staat hoe het moet ik kan het je ook mailen. Carburateur afstellen is moeilijk. Het enige wat je kan is het stationair mangsel stellen zodat ie mooi stationair loopt. De rest kun je eigenlijk alleen met een testbank. Zo'n ding slijt wel maar blijft toch redelijk lopen. Behalve als er iets verstopt zit of kapot is kun je weinig doen. Niet druk om maken dus of een keer bij BCCP of Speedcentre geldermalsen langs gaan. Staat voor ongeveer 140 euro de boel perfecter dan jij of ik hem ooit kunnen krijgen.(doen ontsteking en carburatie)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-05-2004 20:56 #68409 door
Beantwoord door in topic klep stel en klein onderhoud
Met een colortune voor de mengselafstelling, en wat afstelervaring kom je toch een heel eind....<BR>Dus waarom niet, hoe denk je dat ze het in de gemiddelde garage in de jaren zestig deden??<BR>Tuurlijk, BCCP is zekerder, maar wat is er mooier dan het zelf te kunnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.