hulp afstellen b18a friesland

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2005 16:41 #52967 door
Is er iemand bereid om voor een taart naar keuze mij te leren de onsteking van mij b18a af te stellen. Als jonge en onervarer volvo liefhebber wil ik graag alles leren om mijn '65 amazon goed op de weg te kunnen houden. Ik woon zelf in Leeuwarden en werk in Harlingen. Maar een klein ritje in een andere richting is geen probleem.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2005 19:36 #76814 door
Beantwoord door in topic hulp afstellen b18a friesland
Poeh, kleppen e.d. had ik je graag willen uitleggen, maar ontsteking heb ik zelf ook geen verstand van. Ik woon in Makkum en studeer in Leeuwarden. Misschien hebben we nog eens wat aan elkaar.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2005 20:54 #76813 door
Vraag Cor Smit maar, woont in Makkum. Noe je best Cor!!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2005 21:39 #76812 door
Hallo Hendrik, ik wil je wel leren afstellen. Ik woon zelf in Mildam, in de buurt van Heerenveen. Stuur mij anders even een mailtje op volvoclassiclover(apestaartje)hotmail.com. Ik zet liever mijn telefoonnummer hier niet neer. Wanneer je even een mailtje stuurt, stuur ik je dan mijn telefoonnummer wel.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2005 23:26 #76811 door
Kleppen stellen moet ik ook nog leren, maar dat hoeft niet binnenkort. Vorige keer kwam het er ook niet van en toen heb ik het toch maar door nova classica (Jaap Hoekstra) laten doen. Die heeft toen gelijk de compressie gemeten. Gelukkig was dat goed, 4x 12.5 bar. Janko ik mail je wel even, bedankt alvast.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2005 08:40 #76810 door
Thomas heb jij toevallig een blauwe combi en studeer je aan de NHL? Dan heb ik hem wel eens zien staan. Ik ben vorig jaar daar afgestudeerd. Je kan me altijd mailen op h.postma12(@)chello.nl.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD