xado olie

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2005 23:26 #52737 door
xado olie is gemaakt door
Heeft iemand ervaring met een toevoeging van XADO olie? het schijnt dat je motor er beter van gaat lopen en dat het oile verbruik minder wordt zelfs zou het benzine besparen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2005 09:37 #77906 door
Beantwoord door in topic xado olie
Ik ken het niet, maar er zijn wel meer van deze " wondermiddeltjes " ik geloof er vaak niet zo in tot ik het bewijs heb gezien.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2005 09:42 #77905 door
ik las net op de site dat er een klein laagje wordt achtergelaten door de hitte van de wrijving, dit zou harder zijn dan staal en veel gladder.
zelf zou ik het risico niet nemen, bepaalde delen in de motor zijn ruwer gehouden of gehoond zoals cilinders zodat er een smeer film ontstaat, als je hierover een extra glad laagje gaat aanbrengen heeft het misschien wel minder wrijving maar als er uiteindelijk geen smeerfilm meer is gaat het een keer fout.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2005 11:45 #77904 door
Hier is een engelse site waar ze alles uitleggen over olie. Kijk eens bij what about additives, dan weet je zeker dat je die echt niet moet gebruiken! Ze voeren daar een leuke test in uit en je ziet daar wat er met je olie gebeurt als je er een toevoeging bij doet. Door de toevoeging werkt de anti schuim toevoeging die er in een kwaliteitsolie zit niet meer.
www.bobistheoilguy.com/

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2005 13:37 #77903 door
Tell Sell

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD