B18 of B20

  • ad Kamp (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-08-2006 12:07 #51897 door ad Kamp (GAST)
B18 of B20 is gemaakt door ad Kamp (GAST)
<p>Mijn b18a met zenith carb vertoont enige slijtage verschijnselen</p><p>Nu kan ik deze reviseren of een kale B20, deze ligt nog op de plank zonder waterpomp/carburateur/verdeler. De B18 zou volgens kenner beter lopen, maar heeft minder vermogen dan de B20, wat zou jullie advies zijn B18 reviseren, eventueel oplaten boren naa B20, of B20 reviseren</p><p> </p><p>Groeten Ad </p><p> </p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Peter Grapendaal (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-08-2006 20:07 #82231 door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic B18 of B20
Hallo Ad,
Als het qua uitgaven niets uitmaakt, zou ik voor de B20 gaan. Onderdelen van de B20 zijn er in velerlei vorm en zeer makkelijk te verkrijgen. En een beetje meer pit is ook nooit weg! B18 blokken en onderdelen worden toch wat schaarser en onderdelen zijn ook vaak duurder. En wat originaliteit betreft maakt dat bij de meeste van "onze" Volvo's niet veel uit in de verkoop of het oorspronkelijke blok erin zit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD