Motor van amazone uit 1967 ombouwen van benzine naar gas

• Rob van Gemert (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-10-2006 21:35 #51811 door Rob van Gemert (GAST)
Motor van amazone uit 1967 ombouwen van benzine naar gas is gemaakt door Rob van Gemert (GAST)
<p>Hallo Volvo Amazone liefhebbers,</p><p>Ik ben op zoek naar mijn eerst Volvo Amazone. Nu heb ik een mooie gave auto gezien maar deze amazone is nu nog uitgevoerd als bezine motor. Nu mijn vragen: A- kan het kwaad om nu no de motor om te laten bouwen. B- Wat zijn de gemiddelde kosten voor het ombouwen van benzine naar gas. C- Waar dien ik speciaal op te letten.</p><p>Graag wacht ik op een deskundige reactie</p><p>Rob van Gemert</p><p>t.vangemert@onsnet.nu

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Pieter Singelenberg (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-10-2006 17:40 #82614 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Motor van amazone uit 1967 ombouwen van benzine naar gas
<p>gasinbouw gaat voor een Amazon rond de 1000 euro kosten; als de klepzittingen nog goed zijn kan je met de oude, niet harde, zittingen nog lang (rustig)doorrijden, anders ook meteen kop reviseren; kost een paar honderd euro, afhankelijk van wat je zelf doet dan wel uitbesteedt.</p>

• Hendri Verveda (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-10-2006 09:31 #82613 door Hendri Verveda (GAST)
Beantwoord door Hendri Verveda (GAST) in topic Motor van amazone uit 1967 ombouwen van benzine naar gas

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD