Kleine beurt

Lees meer
16-10-2006 20:59 #51789 door William Vente
Kleine beurt is gemaakt door William Vente
ik heb onlangs een volvo 144 met b20 motor gekocht op lpg, en heb begrepen dat de kleppen wel regelmatig gesteld moeten worden. Wie kan en wil mij leren om mijn auto een kleine beurt te geven.
(kleppen stellen, contactpuntjes, olie verversen etc.), woon in Nieuwerkerk a/d IJssel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-10-2006 21:18 #82722 door 11631-dummy
Beantwoord door 11631-dummy in topic Kleine beurt
<p>Het is een beetje reklame, maar ik heb hier www.volvo-classic.com/cursussen.php een hele nuttige en gezellige dag gehad.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-10-2006 22:18 #82721 door Bas van Vliet
Beantwoord door Bas van Vliet in topic Kleine beurt
<p>Hoi William. Ik wil het je wel leren. Ik woon in Woerden, dus dat is niet zo ver weg. A.s. weekend ben ik echter in Utrecht op de Volvobeurs. Als je daar misschien ook bent, kunnen we daar afspreken. Vooropgesteld dat het redelijk weer is, want de vooruitzichten zijn slecht! Dat is weer het nadeel van het verplaatsen van de beurs naar een later tijdstip van het jaar... </p><p> </p><p>Maar goed, stuur anders even een email naar mij: basvanvliet (aan elkaar dus) en daarachter type je @zonnet.nl . Beetje stom omgeschreven, maar ik krijg al genoeg spam via dit forum in mijn emailbox...</p><p> </p><p>Hoor het wel!</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-10-2006 23:05 #82720 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic Kleine beurt
<p>ik ben blij dat er op mijn auto ruitenwissers zitten, ik vind een beetje regen geen reden om niet naar de beurs te gaan. De beurs is 1 keer per jaar en onze auto's kunnen heus wel tegen een beetje water.</p><p>tot zondag</p><p>marcel</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Vincent Kroese (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-10-2006 07:19 #82719 door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Kleine beurt
Ik ben ook present komend weekend, wat het weer ook wordt.. De weken lange enorme hoosbuien in augustus hebben mijn ruitenwissers ook bijgehouden, dus een extra herfststormpje kan er nog wel bij ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2006 13:08 #82718 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic Kleine beurt
<p>Iedereen komt toch? Wordt weer beregezellig dat kan ik jullie verzekeren! En binnen is het altijd goed toeven, als het zonnetje ook maar een klein beetje doorkomt is het in de hal al lekker warm. En we worden toch allemaal helemaal warm van zoveel VOLVO geweld?</p><p> </p><p>Tot zaterdag / zondag!!</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2006 13:32 #82717 door Bas van Vliet
Beantwoord door Bas van Vliet in topic Kleine beurt
Uiteraard kom ik ook! Weer of geen weer. Wel jammer dat door die regen alle gaten in mijn Amazon vol water lopen... Als je dus iemand met een natte broekspijp rond ziet lopen op de beurs: c'est moi! ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2006 21:56 #82716 door William Vente
Beantwoord door William Vente in topic Kleine beurt
bedankt voor jullie reacties, de beurs gaat voor mij niet lukken dit weekend. Bas bedankt voor je aanbod, stuur je nog wel een mailtje om een en ander door te spreken ( mailen), en evt. een afspraak maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2006 23:03 #82715 door Bas van Vliet
Beantwoord door Bas van Vliet in topic Kleine beurt
Prima, ik hoor het wel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.