1800ES B20 (koffiemolen geluid) zoekt TECHNEUT

  • kees vlasblom (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
29-10-2006 12:20 #51749 door kees vlasblom (GAST)
1800ES B20 (koffiemolen geluid) zoekt TECHNEUT is gemaakt door kees vlasblom (GAST)
<p>Hallo,</p><p>Ik ben op zoek naar iemand die verstand heeft van een B20 motor en tegen een vriendelijk tarief mij kan helpen met het herstellen van de motor. Het klinkt alsof de krukas ergens tegenaan loopt....</p><p>Ik woon in Amsterdam, </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-10-2006 08:50 #82888 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic 1800ES B20 (koffiemolen geluid) zoekt TECHNEUT
<p>Success met het vinden van een mannetje in de buurt.</p><p>Mocht dit niet lukken de volgende suggesties.</p><p>Dit zouden de distributie tandwielen wel eens kunnen zijn. Een zwak punt bij de b18/20 motor. Deze zijn in enkele uren te vervangen. Je kunt overwegen dit bij een vakgarage in de buurt te laten doen zoals Garage van West (heemskerk) of Nordicar (heerhugowaard). Zij hebben ook veel delen in voorraad.</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Marcel Smelter (GAST)
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
18-11-2006 11:39 #82887 door Marcel Smelter (GAST)
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic 1800ES B20 (koffiemolen geluid) zoekt TECHNEUT
Slingelandstraat in Amsterdam. Ze noemen zich Volvo parts. Leuk bedrijfje en leuke mensen. Net voorbij het Shell station aan je linkerhand.

Amazon Combi '66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.