ventilatieruitjes 144

Lees meer
09-02-2007 14:30 #51499 door William Vente
ventilatieruitjes 144 is gemaakt door William Vente
Wie kan mij vertellen welke lijm het meest geschikt is voor het lijmen van de steeds afbrekende handeltjes van de ventilatieraampjes van de 144?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2007 16:06 #84067 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic ventilatieruitjes 144
<p>Ik heb nog een heel oud tubetje "Loctite Glassbond" Droogt alleen onder invloed van UV licht.. </p><p>Doet het wel, maar niet voor eeuwig. Mijn linkerruitje zit nu vast met een (niet origineel) klemmetje van Wilpac.nl. Voordeel: blijft altijd zitten en klemt de ruit ook beter dicht, waardoor je veel minder windgeruis hebt. Nadeel: openen is wat moeilijker, je moet een knopje losdraaien en het schuifje terug schuiven.</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2007 19:06 #84066 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic ventilatieruitjes 144
Bison twee componenten 'Kombi Power' lijm. In tubes. Houdt tot nu, een half jaar, toe prima vast.

succes!

Rob

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • John den Turck (GAST)
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
10-02-2007 21:47 #84065 door John den Turck (GAST)
Beantwoord door John den Turck (GAST) in topic ventilatieruitjes 144
<p>Ik heb jaren geleden beide handeltjes met BISON glaslijm vast gezet en tot op heden zijn ze blijven zitten.</p><p>Deze lijm hard uit dmv UV licht en het is heel belangrijk om zowel het glas als het handeltje goed vetvrij te maken.</p><p>Laat de lijm goed uitharden (halve dag) en plaats daarna pas weer het raampje </p><p>Daarvoor het geprobeerd met loctite met z'n gaasje maar dit ging naar enkele dagen al los.</p><p>Klemmetjes geven over het algemeen toch meer windgeruis omdat het raampje niet helemaal afsluit.</p><p> </p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.