kampeerweekend

Lees meer
20-05-2007 17:04 #51228 door Marcel van Soest
kampeerweekend is gemaakt door Marcel van Soest
<p>We zijn weer thuis, dit na een goede terugreis zonder files van ongeveer 3 uur rijden. Na de lekke band van onze caravan nog op het kampeerterrein hebben wij gelukkig geen problemen meer gehad onderweg. Voor een ieder die er niet bij geweest is wil ik nog even zeggen dat het een geweldig gezellig weekend is geweest. Perfecte organisatie, we zijn gewoon in de watten gelegd met iedere dag een goed ontbijt in de feesttent, een prachtige toertocht door een mooi stuk Drenthe en gezellige avonden in de feestent.</p><p>Organisatie nogmaals hartelijk dank voor dit topweekend.</p><p> </p><p>Marcel en Sandra van Soest</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-05-2007 17:39 #85352 door Rob Funcke
Beantwoord door Rob Funcke in topic kampeerweekend
Helemaal mee eens, het was een topweekend.

Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Marcel Smelter (GAST)
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
20-05-2007 19:19 #85351 door Marcel Smelter (GAST)
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic kampeerweekend
<p>Het weer was onvergetelijk en de organisatie echt fantastisch.</p><p>Wij waren er voor de eerste keer en we komen absoluut weer.</p><p>gr marga, marcel en marit (en draco onze hond!)</p>

Amazon Combi '66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ton van Schilt (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-05-2007 19:24 #85350 door Ton van Schilt (GAST)
Beantwoord door Ton van Schilt (GAST) in topic kampeerweekend
Beste kampeerders,

ik kampeer in de omgeving waar jullie afgelopen dagen ook gekampeerd hebben. Nl het plaatsje Anloo en de Volvo Amazon is dara dan ook al een bekende verschijning.
Gistermiddag ginegn we op weg van Anloo naar rolde en we kwamen een aantal van jullie tegen in jullie Amazons, leuk , maar soms zag ik ook verbaasde gezichten omdat wij tegen draads reden. Jullie reden naar Anloo en wij van Anloo af. Dat was zo rond 13.30 uur.

S'avonds zagen we op een gele vrachtwagen met daarop een amazon er op door Rolde rijden.
vast een vrachtwagen van de ANWB met een pech ganger.

Famillie die mijn amazon nog niet hadden gezien zeiden dat het wel mee viel dat mijn auto niet zo uniek was er reden in Rolde en omgeving immers plenty rond afgelopen weekend.

Ik heb dus ook genoten van jullie en van mijn eigen amazon ondanks dat ik "op afstand was"

Groet van een mede genieter Ton

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-05-2007 21:01 #85349 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic kampeerweekend
<p>Voor ons was het eerste lustrum als bezoekers van het landelijk Kampeer Weekend weer een perfect uitje voor het hele gezin. Organisatie dit jaar door regio Noord was uitstekend geregeld.</p><p>Ook wij hebben genoten van de ontbijtjes iedere dag, iedere avond feest, het Drenthse buffet, die GerritJan die kan er wat van..........Muziek van De Bent. en last but not least het Regiospel. Die Harry is een echte Team Captain, hij weet zijn ploeg met 1 punt voorsprong de eindzege mee te geven. Wij moesten het dus deze keer doen met de yweede plaats, maar we zijn er zeker trots op!</p><p>De toertocht was prachtig al hadden we liever niet zo lang gedwongen op 1 punt stilgestaan......... maar goed ook dat lossen we deze week wel weer op. En het mooie weer maakte het geheel compleet.</p><p>Het is een wonder! We reden woensdag weg en het stopte met regenen, we zijn weer thuis, net de caravan uitgepakt en het begint te regenen, beter kunnen we het niet hebben.</p><p>Wij hebben GENOTEN!!! </p><p>Gijs Vis en alle andere enthousiastelingen van regio Noord (als ik ze moet opnoemen dan vergeet ik er weer een paar......) hartelijk bedankt en tot volgend jaar in Zeeland, want die mannen hebben ook wat in petto, daar kunnen we zeker van zijn.</p><p>Groetjes van Dries, Anita, Sanne, Robin en Dion Bakkenes.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-05-2007 09:43 #85348 door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic kampeerweekend
<p>Het was geweldig. Ik was er met mijn zoontje van 11. Hij heeft gespeeld alsof zijn leven er vanaf hing. Een van zijn dromen (meerijden in een Laplander) is ook nog uitgekomen.
Inmiddels rust hij uit op school.
Regio Noord, bedankt voor de uitstekende organisatie en de goede zorgen voor iedereen (ook toen er echte noodzaak was!).</p><p>Rudolf en Jan Kleijn </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-05-2007 21:21 #85347 door
Beantwoord door in topic kampeerweekend
<p>Wat een geweldig gezellig en leuk weekend was het weer. Een perfecte en rustige organisatie door het professionele team en natuurlijk erg mooi weer. En zo snel alle foto's op de site! geweldig.</p><p>We (Dries Bakkenes en ik) hebben de organisatie nog even gevraagd of de boel nog even natgespoten kon worden voor het inpakken, we waren zo gewend geraakt aan natte zooi inpakken de laatste jaren! Johan Winters wilde de tuinslang wel even pakken.....;-) We hebben nu al zin aan volgend jaar, Zeeland.</p><p>E&eacute;n klein kanttekeningtje van mij aan de ouders met kids in de tussenfase (te groot voor de clown en te klein om achter de meiden aan te zitten op het jongerenveld). Misschien moet er voor die jongens een paar keer een voetbalwedstrijdje en/of een 'survival-achtig' activiteitje georganiseerd worden om de verveling tegen te gaan. De verknalde nummerbordloop, daar hebben we het echt niet meer over, maar van de slagroom die ik van de tent van mijn zoon die op het jongerenveldje stond, moest afwassen gistermiddag thuis baalde ik echt! Volgens zeggen zijn het weer dezelfde kids geweest die daar tijdens het eten op zaterdagavond mee bezig zijn geweest op bijna alle tenten, maar dat kan absoluut niemand bevestigen en het is natuurlijk makkelijk wijzen naar reeds 'aangeschoten wild'. Dus als er iemand een bus spuitslagroom mistte bij het weer uitpakken van de spullen..................heb ik voor het uitwassen en weer waterdicht maken van de koepeltent van diegene een biertje te goed volgend jaar.</p><p>groeten, en tot Volvs van Eric, Stef, Vincent en Patricia Wind uit Harderwijk.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-05-2007 17:03 #85346 door Rob Kooi (GAST)
Beantwoord door Rob Kooi (GAST) in topic kampeerweekend
<p>Het was ondanks onze pech met de auto een zeer geslaagd weekend. Wij willen de organisatie nogmaals bedanken voor het geweldige weekend. Alles was top verzorgd. Nu voor ons de uitdaging om volgend jaar op eigen kracht helemaal thuis te komen.</p><p>Johan ook jij nog zeer bedankt voor de hulp en het wachten op de ANWB ondanks je bezoek.</p><p>Groeten en tot volgend jaar Rob, Paula, Mariska en Yvonne Kooi uit Zeewolde</p>

Ama Favorit '67, Kawa Z650 '77

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-05-2007 18:52 #85345 door Rob Kooi (GAST)
Beantwoord door Rob Kooi (GAST) in topic kampeerweekend
<p>Overigens vergeet ik nog de beste paarden van stal, de familie Bakkenes die ons heeft bijgestaan in deze vreemde situatie. Ook wil ik de andere Volvofielen die stopten en hulp aanboden bij deze nog even zeer hartelijk bedanken.</p><p>Nogmaals Fam Kooi te Zeewolde</p>

Ama Favorit '67, Kawa Z650 '77

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-05-2007 21:17 #85344 door Karin van der Vlugt
Beantwoord door Karin van der Vlugt in topic kampeerweekend
<p>Het was weer geweldig, nogmaals hartelijk dank voor de geweldige organsatie. Voor de familie Kooi hopen we dat de auto weer snel gerepareerd zal zijn. Doorrijden zullen we nooit meer doen hoor. Misschien kunnen we volgend jaar iets afspreken bijv. elkaar goed in de gaten houden en zwaaien in geval van nood. Voor iedereen een goed, schade vrij en reparatieloos jaar toegewenst en tot volgend jaar bij het kamperen.</p><p>De groeten van Rieks,Thije en Karin Wind-vander Vlugt uit Castricum</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.