Op zoek naar aanbevelingen spuiterij (liefst regio Utrecht)

Lees meer
08-07-2022 13:18 #199580 door Eric van Vliet
Hoi,

Na flink wat lasuren is mijn 123GT uit '69 nu onderhand wel klaar om richting de straler te gaan. Nadat de carroserie gestraald en in de twee componenten epoxy gezet is, kan deze naar de spuiter.

Ik heb al een aantal bedrijven bezocht, maar kom er nu jammergenoeg achter dat steeds meer bedrijven het niet meer zien zitten om dit soort projecten aan te pakken. De kleine klusjes leveren immers meer op.
Wie heeft er ervaring met een goede spuiterij en kan deze aanbevelen? Ik ben op zoek naar showroom kwaliteit, of zelfs beter.

Huidige staat:
 

Groeten,
Eric
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-07-2022 14:32 - 08-07-2022 14:39 #199581 door P. Hanot
Ik heb anderhalf jaar geleden mijn 544 laten spuiten bij doe het zelf garage heining in het westelijk havengebied.
Als je het voorbereidend werk zelf doet, is het best betaalbaar. ik ben heel tevreden met het resultaat.
Ze gaan daar zeker niet alles doen (is daarvoor dan ook een doe-het zelf-garage), maar het spuiten in cabine kan je door hun laten doen. professioneel resultaat.
Ze mengen daar ook hun eigen chemische lakken, dus gelukkig geen moderne waterverfjes 

     

deze volgt binnenkort
 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-07-2022 15:53 #199588 door Siang Phoa
Ik heb goede ervaring met André van www.autobedrijfwolterink.nl  in Soest.
Hij heeft voor mij een Mini totaal gerestaureerd en die was na 6 jaar buitenslapen nog steeds roestvrij en mooi.
Die auto heb ik niet meer, omdat mijn echtgenote zich er niet veilig genoeg in voelde op de snelweg.
Je kunt wel mijn Amazon bekijken in Bussum waar hij af en toe een deelrestauratie aan doet.
 

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-07-2022 15:21 #199616 door Eric van Vliet
Beantwoord door Eric van Vliet in topic Op zoek naar aanbevelingen spuiterij (liefst regio Utrecht)
Hartelijk dank voor de suggesties!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.