Amazon '63

Lees meer
09-01-2017 12:21 - 10-01-2017 07:00 #166009 door Dick Turksema
Amazon '63 is gemaakt door Dick Turksema
Heehoi!

Ik ben nieuw met Volvo én op dit forum dus zal me eerst even kort voorstellen.

Mijn naam is Dick Turksema, ik studeer Werktuigbouwkunde aan de Hanze in Groningen en ben met mijn 19 jaar (bijna 20) waarschijnlijk wat aan de jonge kant, maar heb onlangs mijn tweede auto gekocht. Een Amazon uit '63. Ik ben niet vreemd met auto's. Zo heb ik op mijn 16e/17e in mijn eentje succesvol een blok van een Yamaha FZR 750 in een Smart ForTwo gebouwd en op mijn 18e (vorig jaar dus ghehe) een Opel C Kadett gekocht en opgeknapt waar ik tot op heden altijd met erg veel plezier in rijd (zie foto onderaan dit bericht). Ik heb echter altijd de op internet aangeboden Amazons in de gaten gehouden en kwam kortgeleden deze uit zweden geïmporteerde schoonheid tegen op een veiling;



en heb hem samen met een kammeraat opgehaald op zijn vrachtwagen:




Nu is het plan eerst om technisch alle puntjes weer op de op de i te krijgen zodat ik naar de RDW kan voor een kenteken en vervolgens naar de garage voor de apk-keuring. Als dat gelukt is pak ik hem optisch aan, mijn stijl is simpliciteit met een vleugje richting JDM (denk ik) maar wel een zo origineel mogelijk uiterlijk. Ik lees altijd met veel plezier stukken van anderen over hun project, dus dacht dat het nu wel gepast was via dit forum te laten zien wat ik zelf doe en hoop daar wat feedback en tips op te krijgen.

Nogmaals, ik ben nieuw op dit forum (en met forums in het algemeen) dus weet niet of ik dit zo via de juiste weg breng en hoor het graag als dit niet zo is.

Misschien op dit forum een beetje vloeken in de kerk, maar even ter illustratie een foto van mijn Kadett;




~ ps. ik ben van plan om via Instagram ook updates te plaatsen, geïnteresseerden kunnen mij volgen via 'dickturksema'.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer