Volvo Amazon 122s 1967

Lees meer
11-11-2015 19:41 #155617 door Randy Breukel
Volvo Amazon 122s 1967 is gemaakt door Randy Breukel
Beste forumleden,

een paar maanden geleden kwam ik nieuw op dit forum om vol trots mijn Amazon te laten zien. Ik heb er afgelopen zomer fijn mee gereden en er veel plezier mee gehad. Omdat ik nog lang plezier van de wagen wil hebben en hij een 6,5 krijgt qua staat, heb ik besloten hem onder handen te gaan nemen.

Hij staat droog en is al voor een groot deel gedemonteerd. binnenkort gaat de motor eruit en zal ik proberen de ophanging te gaan opknappen. Omdat ik nog nooit aan een auto gesleuteld heb, laat staan aan een volvo, vraag ik me af of er forumleden zijn in de buurt van Rozenburg (zh) die zin hebben om eens mee te kijken naar mijn project :) Tips, ideeen, adviezen enz. zijn namelijk van harte welkom!

Met vriendelijke groet,
Randy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-11-2015 18:43 #155646 door Gerben Polder
Beantwoord door Gerben Polder in topic Volvo Amazon 122s 1967
Hoi Randy,

Ik woon in mijn beleving niet echt helemaal in de buurt, maar alles is relatief ;) . Ik woon net naast Gouda en ben als 26 jarige ooit aan de restauratie van een wat oudere en slechtere 122S begonnen. Nu, 51 jaar oud, nadert hij langzaam het eind stadium. Ik zou graag bij je langs komen en je wagen bekijken, en ik denk dat ik over de jaren ook wel wat geleerd heb over wat ik wilde en wat ik kon. Misschien dat je er wat mee kunt.

Stuur even een PBtje als je interesse hebt.

Met vriendelijke groet,
Gerben.

Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.