p13134 project

  • Helmer van der Veen (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-02-2013 16:31 #123044 door Helmer van der Veen (GAST)
p13134 project is gemaakt door Helmer van der Veen (GAST)
Hallo allemaal

Ik wil heel graag mijn Volvo onder handen nemen d.w.z. schuren spuiten lakken bekleden revisie al dat soort dingen.

Maar nu zit ik met het probleem dat ik niet weet waar ik een plekje kan vinden om hem te schuren en spuiten het hoeft van mij geen stofvrije ruimte te zijn of wat dan ook. Hoewel ik super blij ben met mijn auto waar ik nu al bijna 1.5 jaar met plezier in rijd, is hij momenteel toch wel aan een schoonmaak/opknap beurt toe. En ik dacht beter helemaal doen dan telkens een stukje.

Ik ben dus niet de rijkste ter wereld en zoek dus een niet te duur plekje in of rondom Hilversum (straal van 25 kilometer)

Ik kan jullie wel al laten weten hoe ik hem wil gaan kleuren: een mooi glanzend zwart exterieur en dan motor ruim rood velgen rood kofferbak rood en interieur rood.
Nou heb ik natuurlijk ook werk overdag (verhuisbedrijf) dus kan ik er niet overdag zijn maar dan moet mijn schatje wel binnen staan natuurlijk, en zal ik er dus wel een half jaar mee bezig zijn.

Wie weet er een leuke knusse warme (stroom aanwezig) plek voor mij om hier aan te gaan beginnen? Ik zal binnenkort hier wat foto's plaatsen van de huidige staat dan kunnen jullie zien dat het echt wel nodig is :D

bij voorbaat dank

Helmer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.