Vijf jaren project

Lees meer
30-12-2012 22:27 #121806 door Mark Prins
Vijf jaren project is gemaakt door Mark Prins
Sinds afgelopen zomer heb ik een box waarin ik mijn 164 aan het restaureren ben. Ik wil het grondig aan gaan pakken, mijn eerste stap ik de volledige auto strippen. Het gaat niet erg hard, maar ik neem er ook de tijd voor. Ik heb voor het complete project 5 jaar uitgetrokken. Hieronder enkele sfeer impressies:













Dit project houd ik ook bij op volvo-forum.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-12-2012 01:17 #121808 door Steven Bleeker
Beantwoord door Steven Bleeker in topic Vijf jaren project
Leuk project Mark,
Maar waarom heb je nu bewust voor deze auto gekozen? Ga je er nog gekke dingen me doen? van v6 naar v8 of wordt het zo origneel mogelijk. Ik ben benieuwd.

Vijf jaar is een flinke tijd. Ik probeer een restauratie project in enkele weekenden te doen. Maar dat valt vies tegen.

suc6

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-12-2012 10:37 #121815 door Mark Prins
Beantwoord door Mark Prins in topic Vijf jaren project
Tijdens mijn studententijd wilde ik een oldtimer om af en toe aan te klussen. Ik was altijd gek op de 145/245, daar ben ik dus naar gaan zoeken. Op een gegeven moment ben ik deze auto tegen het lijf gelopen bij een Volvo sloper. Ik was wel gecharmeerd van de 6 cilinder en de luxe uitstraling, dus ben ik voor deze auto gegaan. Ondertussen heb ik deze auto al 9 en een half jaar en vind ik dat hij een degelijke restauratie verdient.

Ik ga er vooralsnog geen gekke dingen mee doen. Deze wil ik zo origineel mogelijk opknappen. Ik wil in de toekomst wel wat meer gaan aanpassen aan andere Volvo's, ik heb genoeg ideeën, maar welke het wordt weet ik nog niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.