taxatie
- P. Hanot
- Elite lid
Minder
Meer
11-01-2025 06:57 - 11-01-2025 06:59 #1047801
door P. Hanot
-je gaat voor wat kleingeld zelf met je Volvo naar een taxateur van de club
of
-je contacteert een niet-vkv taxateur, die komen voor 150 euro of meer dan wel bij jou aan huis.
Luxe heeft zijn prijs.
Beantwoord door P. Hanot in topic taxatie
De keuze lijkt mij vrij eenvoudig,Club taxatie wordt gewoon geaccepteerd door een fatsoenlijke verzekeraar. Tot zover de herhaling.
Dan het andere element: locatie. Zoals gesteld wordt je geacht naar TC lid te gaan, niet andersom.
In lijn met Confucius: Wat is de reden dat je wenst dat ze naar Nieuwegein komen?
Is de auto bv in restauratie (tussentijdse taxatie), dan lijkt me dat bv een 'gedragen motivering'. Anders zou de TC geen tussentijdse taxaties van restauratieprojecten kunnen doen.
Gemakzucht vind ik dan weer wat minder gedragen'.
Dus : je kunt vragen of het op locatie kan, nee heb je, ja kun je (misschien) krijgen....
-je gaat voor wat kleingeld zelf met je Volvo naar een taxateur van de club
of
-je contacteert een niet-vkv taxateur, die komen voor 150 euro of meer dan wel bij jou aan huis.
Luxe heeft zijn prijs.
Laatst bewerkt 11-01-2025 06:59 door P. Hanot.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Minder
Meer
11-01-2025 22:13 #1047808
door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic taxatie
Mee eens, ik vind de keuze ook eenvoudig. Heb zelf VKV taxatie, ben bij TC lid langsgeweest. Zat zelfs een leuk gesprek, koffie en koekjes bij in!
Enige reden die ik zo zie dat dat niet zou lukken is als je een tussentijdse taxatie wil van een niet-rijdend restauratieproject. Maar dan zou ik nog eerst TC lid vragen o het op locatie kan, met vergoeding van km, en zelf de koffie en koekjes regelen uiteraard.
Vandaar dat ik topic tsrater vroeg wat zijn reden voor 'op locatie' is...
Enige reden die ik zo zie dat dat niet zou lukken is als je een tussentijdse taxatie wil van een niet-rijdend restauratieproject. Maar dan zou ik nog eerst TC lid vragen o het op locatie kan, met vergoeding van km, en zelf de koffie en koekjes regelen uiteraard.
Vandaar dat ik topic tsrater vroeg wat zijn reden voor 'op locatie' is...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.