Mooie en grote stalling en sleutelruimte in Odijk

Lees meer
13-03-2023 10:18 - 13-03-2023 14:06 #202433 door Ferenc van Beek
Mooie en grote stalling en sleutelruimte in Odijk is gemaakt door Ferenc van Beek
Beste mede Volvo liefhebbers,

Na ongeveer 20 jaar zal er een mooie en beveiligde stalling/sleutel ruimte beschikbaar komen voor het liefst een of enkele Volvo liefhebbers. De ruimte is vrij groot (ik schat ruim 100m2) en droog en biedt eenvoudig plaats aan vijf auto's waarbij er dan ook veel ruimte is om onderdelen op te bergen in o.a. metalen kasten. Voor puur opslag/stalling kun je naar mijn inschatting wel 7 Volvo's kwijt. De huurprijs is op dit moment 250 euro per maand maar zal in overleg met de eigenaar bepaald worden (ik verwacht overigens niet dat dit aangepast zal worden), dit geldt ook voor de gunning. Samen met twee Volvo-vrienden heb ik deze ruimte met zeer veel plezier gebruikt, omdat ik niet meer in het midden van het land woon en zelf een grote schuur heb komt deze unieke mogelijkheid vrij voor een of meerdere liefhebbers. Stuur mij svp een bericht voor nadere informatie en wie het eerst komt, het eerst maalt.

Groeten,
Ferenc
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-11-2023 14:26 #1042789 door Thomas Schols
Beantwoord door Thomas Schols in topic Mooie en grote stalling en sleutelruimte in Odijk
Dag Ferenq, aangezien mijn recente lidmaatschap heb ik je berichtje niet eerder voorbij zien komen. Als de ruimte nog beschikbaar is kom ik graag met je in contact! Vriendelijke groet,  Thomas, 06-29426404

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.