Klassieke Volvo gezocht voor toneelstuk in Almere

  • Thomas Thomas (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
09-05-2019 17:26 #183294 door Thomas Thomas (GAST)
Klassieke Volvo gezocht voor toneelstuk in Almere is gemaakt door Thomas Thomas (GAST)
Beste Volvo liefhebbers,

Ik weet niet zeker of ik deze post hier mag plaatsen, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Laat ik me eerst even voorstellen; mijn naam is Thomas Dijkstra en ik werk in het theater als productieleider en schrijver. Op dit moment werk ik mee aan een tragikomische voorstelling die zich afspeelt tijdens de Jaren ’50 in de keuken van het Zweedse familiehotel Aurora. Het is de verjaardag van de jongste zoon, David. Het is ook de dag dat de vader, Martin, probeert uit alle macht en met weinig succes achterstallige rekeningen te betalen. Het hotel staat op de rand van een faillissement, maar David dagdroomt liever dan te werken in het hotel. Dat maakt zijn hardwerkende broer Georg razend. Ondanks een naar hoestje probeert de moeder, Elin, David aan het werk te krijgen terwijl ze vermoedt dat Martin weer is begonnen met drinken.

Voor deze voorstelling zijn we op zoek naar een (liefst Zweedse) auto die we kunnen lenen in de periode juni-juli. We spelen op stadslandgoed de Kemphaan in Almere en de auto hoeft dus geen APK te hebben, zolang deze maar wel een klein stukje kan rijden op het erf.

Zouden jullie iemand kennen die zijn/haar auto hiervoor beschikbaar wil stellen of kennen jullie een adres waar ik zo’n auto zou kunnen vinden? We hebben een zeer beperkt budget, maar zouden natuurlijk wel in natura iets terug kunnen doen, zoals vrijkaartjes, advertentieruimte in de nieuwsbrief/website/flyer of programmaboekje.

Ik hoor graag van jullie! Jullie kunnen mij een mail sturen op thomas@theatergroepsuburbia.nl of een berichtje sturen naar 06 47 17 51 69.

Vriendelijke groeten,

Thomas Dijkstra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.