Communicatie leden Regio Midden

Lees meer
31-01-2014 22:00 #136850 door Jaap Blijleven
Communicatie leden Regio Midden is gemaakt door Jaap Blijleven
Op onze bestuursvergadering eind januari 2014 hebben we als Regio Bestuur Midden besloten dit forum te willen gaan gebruiken om directer te communiceren met leden uit onze regio over onze plannen, ideeën, activiteiten.
Op dit moment mankeert er nogal wat aan die communicatie. Het belangrijkste euvel is dat er geen interactie is, en dat er teveel en te eenzijdig gecommuniceerd wordt vanuit het bestuur richting regio via het VKM, Nieuwsbrieven en verslagen op onze site. Van interactie is te weinig sprake, direct reageren op uitingen van onze leden komt nauwelijks voor.

Maar, om interactie te krijgen is het natuurlijk ook nodig dat leden zich uiten. Dus vat dit artikeltje ook op als uitnodiging. Laat dus van je horen, zeg wat je er van vindt, hetzij als nieuw bericht; hetzij als reactie op de berichten van anderen. Maakt niet uit waar het over gaat, zolang het maar constructief is en te maken heeft met onze gemeenschappelijke hobby.

En natuurlijk, ook via dit forum kun je de kennis en ervaring beproeven van onze eigen Technische Commissie. Zij zullen alle berichten die wat met techniek te maken hebben graag van hun deskundig commentaar voorzien.

Jaap Blijleven
Coördinator Regio Midden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jeroen Visser (GAST)
  • Jeroen Visser (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
01-02-2014 09:10 #136853 door Jeroen Visser (GAST)
Beantwoord door Jeroen Visser (GAST) in topic Communicatie leden Regio Midden
Alijd goed meer interactie.

Ik vraag me wel af hoevaak jullie een nieuwsbrief de deur uit doen. Ik heb deze bij instellingen aangevinkt maar heb er nog nooit eentje ontvangen. Ik heb dit vorig jaar ook al eens aangekaart maar sinds dien nog niet mogen ontvangen.

Enig idee?

Alvast dank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erik Wielink (GAST)
  • Erik Wielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
02-02-2014 17:34 #136916 door Erik Wielink (GAST)
Beantwoord door Erik Wielink (GAST) in topic Communicatie leden Regio Midden
Jeroen,

Als je een vinkje hebt gezet bij de nieuwsbrieven van regio midden hoor je ze gewoon te ontvangen. Probleem is dat ik het niet kan controleren, want de nieuwsbrieven worden centraal verzonden.
Vraagje: ontvang je wel nieuwsbrieven van andere regio's of registers?
Zo ja, vreemd, check het vinkje?
Zo nee, dan klopt je e-mailadres in de administratie waarschijnlijk niet. Maar dat kun je eenvoudig controleren bij je persoonlijke gegevens.

Erik Wielink

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-02-2014 22:35 #136931 door Marc Timmers
Beantwoord door Marc Timmers in topic Communicatie leden Regio Midden
Zo, na een 7 tal jaren zonder klassieker eindelijk weer een Amazon! B16 uit 1960. Helaas eerst noodzakelijk de motor te (laten) reviseren. Daarna maar weer eens naar de regiodagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-02-2014 23:01 #136934 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Communicatie leden Regio Midden

"Erik Wielink" schreef:

Vraagje: ontvang je wel nieuwsbrieven van andere regio's of registers?
Zo nee, dan klopt je e-mailadres in de administratie waarschijnlijk niet. Maar dat kun je eenvoudig controleren bij je persoonlijke gegevens.

Klopt het mailadres wel dan kan het nog zo zijn dat de nieuwsbrieven in je spam filter terecht komen of überhaupt tegengehouden worden door de mailserver.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jeroen Visser (GAST)
  • Jeroen Visser (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-02-2014 08:00 #136940 door Jeroen Visser (GAST)
Beantwoord door Jeroen Visser (GAST) in topic Communicatie leden Regio Midden
Heren dank.



Lijkt mij goed, mailadres is ook in orde. Ik kan niet zien of de nieuwsbrieven in een spamfilter blijven hangen helaas. Berichten via dit forum ontvang ik wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jeroen Visser (GAST)
  • Jeroen Visser (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
08-02-2014 08:47 #137232 door Jeroen Visser (GAST)
Beantwoord door Jeroen Visser (GAST) in topic Communicatie leden Regio Midden
Ik zal er blijkbaar aan moeten wennen zo af en toe zelf te zoeken naar nieuwe nieuwsbrieven.

Geen probleem voor mij maar ik zal vast niet de enige zijn met dit probleem. Komt de digitale communicatie niet ten goede iig.

Groet Jeroen

Ps ik heb online in mijn mail gekeken, hier zit van alles in de "spam" map maar geen vkv berichten. Berichten via het forum ontvang ik wel...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erik Wielink (GAST)
  • Erik Wielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
10-02-2014 22:16 #137344 door Erik Wielink (GAST)
Beantwoord door Erik Wielink (GAST) in topic Communicatie leden Regio Midden
Jeroen,

Lastig hoor, dat je verstoken blijft van nieuwsbrieven.
Ik plak trouwens de nieuwsbrieven ook op de site in de agenda bij het betreffende evenement voor de regio Midden. Dus daar kun je ook altijd de actuele informatie terugvinden. Deze week volgt trouwens de nieuwsbrief voor februari, waarin je wordt uitgenodigd voor een technische avond op 27 februari. Thema deze keer is Brandstof en oliën. En dan vooral de ontwikkelingen van de laatste tijd. Je weet wel: bio brandstof en wat dat aanricht in brandstofsystemen die daarvoor niet zijn ontworpen.

groeten,
Erik Wielink

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Robert van Es (GAST)
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
11-02-2014 10:38 #137352 door Robert van Es (GAST)
Beantwoord door Robert van Es (GAST) in topic Communicatie leden Regio Midden
Hoi Jaap,
Even terug on topic:
Ik vind het een prima idee om het forum te gebruiken als communicatieplatform.
De nieuwsbrieven ontvang ik wel; maar ik denk dat het forum iets makkelijker gaat als het reacties betreft. Ik ben een stil lid qua activiteiten (zolang de Ama in afwachting van restauratie staat doe ik niet actief mee met evenementen; alhoewel zeg nooit nooit, want als er een interessante technische dag/avond zou zijn, zal mij dat niet tegenhouden).
Als je het forum als medium gebruikt, dan moet er wel duidelijk onderscheid komen in topics die ter discussie zijn en topics die zuiver een mededeling zijn. De grens is moeilijk te leggen. Aanmeldingen voor evenementen zou ik op mail-basis doen (wel via het topic, maar niet in het topic).
Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen.
Suc6,
Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-08-2014 18:59 #142998 door Thijmen Toom
Beantwoord door Thijmen Toom in topic Communicatie leden Regio Midden
Bestuursleden Regio Midden.
Prima om op deze manier reacties sneller los te willen krijgen van de leden uit Midden. Maar gezien het feit dat er tussen februari en eind augustus geen enkele forumvraag c.q. mededeling is geweest lijkt mij de vraag opportuun om te bekijken of er wel behoefte is aan een dergelijk forum en zo ja, dan behoeft het een bredere communicatie om dit van de grond te krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.