Zandvoort, nationaal oldtimer festival

Lees meer
12-08-2013 19:21 #130812 door Laurens Camfferman
Beantwoord door Laurens Camfferman in topic Zandvoort, nationaal oldtimer festival
Was eerst van plan om gewoon even te komen kijken, mocht ik ineens meeracen met de gezinsbak :lol:
Wel een millimetertje bandprofiel armer, maar een topdag rijker! Bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2013 19:45 #130814 door Steven Bleeker
Beantwoord door Steven Bleeker in topic Zandvoort, nationaal oldtimer festival

"Laurens Camfferman" schreef:
Was eerst van plan om gewoon even te komen kijken, mocht ik ineens meeracen met de gezinsbak :lol:
Wel een millimetertje bandprofiel armer, maar een topdag rijker! Bedankt!


Waar zit hier die 'vind ik leuk' knop? Leuke reactie.

Ruud ik heb je vlaggetje overreden :oops: . Ik dacht nog even dat ik hem kon vangen in de gril maar dat gebeurde niet.

Het was inderdaad een top dag!

Het jongerenregister is hard opzoek naar filmpjes van de dag. Die willen wij gebruiken om een promotiefilmpje te gaan maken. Zijn er mensen die hun materiaal film materiaal beschikbaar willen stellen? Ik denk dat het makkelijkste is om het via www.wetransfer.com te versturen en dan de link naar jongerenregister@volvokv.nl sturen. Alvast hartelijk bedankt voor jullie steun!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2013 20:15 #130815 door Lars Weffers
Beantwoord door Lars Weffers in topic Zandvoort, nationaal oldtimer festival
Haha, geniale reactie, Laurens.
Mooi wedstrijdje tussen ons! Hij rookte wel flink af en toe, die van jou.


Echt een super dag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2013 21:23 #130817 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic Zandvoort, nationaal oldtimer festival
Wij hebben zeker ook genoten van de dag! Op mijn facebookpagina heb ik al wat foto's en filmpjes geplaatst die ik kon verzamelen. www.facebook.com/volvo.klassiekers
De gehele organisatie (kan ze niet allemaal noemen want dan vergeet je altijd iemand) verdient een pluim! Zeker niet niet te vergeten regio MIDDEN die de VIP lounge van Formido weer gesponserd heeft gekregen en bemand. Bart bedankt maar weer en......... tot volgend jaar???
Dries Bakkenes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2013 22:29 #130821 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Zandvoort, nationaal oldtimer festival
En dan nog die TOP verzorging door Midden en Formido! Ik heb mijn tosti-ijzer niet eens gepakt!

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ramon van Dijk (GAST)
  • Ramon van Dijk (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
13-08-2013 20:11 #130858 door Ramon van Dijk (GAST)
Beantwoord door Ramon van Dijk (GAST) in topic Zandvoort, nationaal oldtimer festival
Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor een fantastische dag op het circuit van Zandvoort. De organisatie was TOP, het weer zat mee, in de Formido VIP box was het dik voor mekaar, leuke mensen ontmoet en gesproken en als kers op de taart nog lekker rond gereden op het circuit met de Amazon. SUPER!!!

Nog een paar foto's om na te genieten...

Bijlage image(1).jpeg niet gevonden



Bijlage image(2).jpeg niet gevonden



Bijlage image(4).jpeg niet gevonden



Bijlage image(6).jpeg niet gevonden



Bijlage image(7).jpeg niet gevonden


Volvo Amazon, 1965 // DAF 55 Coupe, 1970 // Vespa 125 Primavera, 1974
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-08-2013 21:20 #130862 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Zandvoort, nationaal oldtimer festival
Wat hebben we een leuke dag gehad!

Van voorgaande edities wist ik al hoe het parade rijden er aan toe gaat; Iedereen rijdt op zijn/haar eigen tempo. Ik had met een aantal andere iets meer 'haast.'

Door het enthousiasme van mij en Alain, kregen we het voor elkaar om met een gangetje van 70/80kmh al een mooie (onbedoelde en plotselinge) drift te maken in de Renault-bocht. Ik kon duidelijk merken dat de banden nog koud waren gedurende de eerste ronde. Gevolg was een grote glimlach, een lachende Alain, en een extra boost adrenaline!

Ik heb veel tijd zitten in de remmerij, ophanging en motor, dus nu was het moment om te kijken wat hij 'waard' was. Er was een prachtig opgebouwde P1800 met B230FT turbo motor, getrag BMW versnellingsbak en onafhankelijk geveerde achteras. Die reed duidelijk op zijn koppel. Met wat zweet wist ik toch in de buurt te komen. Het laatste rondje maar weer een beetje gas terug genomen. 15minuten op de limiet rijden bleek lang genoeg voor de bestuurder en 1800E. :D

Als je goed luistert hoor je de B20E flink werken en af en toe hoor je de 205 banden nog flink piepen, dit piepen kan ook Alain zijn die in de tarzanbocht 'Oooeeeeeh lekker' zegt. :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-08-2013 23:34 #130869 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic Zandvoort, nationaal oldtimer festival
@ Boele,

zo te zien en horen heb je de smaak en juiste lijn te pakken. Wat is jouw volgende project???

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-08-2013 08:49 #130877 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Zandvoort, nationaal oldtimer festival

"Siang Phoa" schreef:
@ Boele,

zo te zien en horen heb je de smaak en juiste lijn te pakken. Wat is jouw volgende project???


Zo'n compressor lijkt me wel interessant, dat ga ik maar eens volgen. Twee weken terug een Amazon gekocht . Die eerst maar door de APK halen, al lijkt een vijfcilinderblok me ook wel erg gaaf om in te bouwen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.